Α` Τμήμα
Κα Μαρία
Θεματική Ενοτητα: Ανοιξη
Ξεκινησαμε να μιλαμε για τα πουλια που επιστρεφουν απο τις κρύες χωρες για να γεννησουν τα αυγα τους και να φτιαξουν φωλιες και δεν ειναι αλλα απο τα χελιδονια!
φτιαξαμε το χελιδονι μας και μαθαμε το αινιγμα μας
Συνεχισαμε με τα εντομα, πρωτη και καλυτερη, η πεταλουδα! ειδαμε εικονες, συζητησαμε και φτιαξαμε μια ωραια πεταλουδα και τον κυκλο της ζωης της
Συνεχίσαμε με την μέλισσα! διαβάσαμε το παραμύθι, μια μελισσα με λύση, ζωγραφισαμε σε ομαδες και ακουσαμε την ιστορια της Μαγιας της μέλισσας, στον κήπο!
Ειδαμε σε βιντεο, πως παραγεται το μέλι και βαλαμε σε σωστη σειρα τηις εικονες για την παραγωγη του μελιου
Φτιάξαμε μια κυψέλη γεμάτη μέλισσες!
Ηρθε ο μελισσοκόμος μας για να μας μαθει τα μυστικα του μελιου και της μέλισσας και καναμε γευσιγνωσία!!
τι πιο ομορφο και γλυκο απο την γιορτή της μαμας! φτιαξαμε την καρδια μας για να την αφιερωσουμε στην γλυκια μας μανουλα!
Διαβασαμε το παραμυθι, αγαπη, και γραψαμε τι μπορει να σημαινει η μαμα μεσα απο την αγαπη
Βρήκαμε λέξεις απο το γραμμα Μ,μ μεσα απο το ενα γραμμα μια ιστορια και προσπαθησαμε να κυκλωσουμε το γραμμα οπου το συναντησαμε μεσα στην λέξη










































.jpg)


























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.