Φίλοι για θαύματα!
Τετάρτη 6 Απριλίου 2016
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ``ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΓΑΝΤΙ``
Ευχαριστούμε τον Κο Παπαδάκη για την φιλοξενία του στο 1ο Δημοτικό Λιμένος Χερσονήσου!!
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)