Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ``ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΓΑΝΤΙ``
Ευχαριστούμε τον Κο Παπαδάκη για την φιλοξενία του στο 1ο Δημοτικό Λιμένος Χερσονήσου!!