Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Β΄ ΤΜΗΜΑ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

 Β΄ ΤΜΗΜΑ

Κα. Εύη

ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!!!

 Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας προσαρμογής και γνωριμίας!!! Ξεκινήσαμε με πολύ κέφι και χαρά και αποκτήσαμε πολλές όμορφες εμπειρίες. Παίξαμε πολλά ψυχοκινητικά και διασκεδαστικά παιχνίδια για να γνωριστούμε μεταξύ μας και να γίνουμε φίλοι και ζωγραφίσαμε παρέα.... 












Διαβάσαμε το παραμύθι "Το φιλάκι στο χέρι" και φτιάξαμε μια κατασκευή για να την πάρουμε στο σπίτι και να θυμίζουμε στη μαμά να μας δίνει κάθε πρωί ένα φιλάκι στο χεράκι για να το παίρνουμε μαζί μας στο σχολείο και να μας ζεσταίνει....






Οι πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο είναι αυτές που θα μας κάνουν να αγαπήσουμε το σχολείο αλλά και να μάθουμε να συμπεριφερόμαστε σε αυτό. Όπως σε όλους τους χώρους έτσι και στο νηπιαγωγείο λειτουργούμε με κανόνες. Μιλήσαμε λοιπόν για τους κανόνες και για τις συμπεριφορές που μας κάνουν χαρούμενους ή λυπημένους. Γράψαμε τους κανόνες σε ένα χαρτί και συμφωνήσαμε όλοι μαζί να τηρούμε τους κανόνες και υπογράψαμε το συμβόλαιο της τάξης μας.






Διαβάσαμε το παραμύθι τα χέρια δεν είναι για να δέρνουνε" Συζητήσαμε και μάθαμε πόσα πολλά πράγματα μπορούμε να κάνουμε με τα χεράκια μας. Επίσης προσπαθήσαμε να κάνουμε διάφορα πράγματα χωρίς να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας όπως να διαβάσουμε ένα παραμύθι, να πιούμε σοκολάτα, να φάμε μια καραμέλα κ.α. με αυτόν τρόπο συνειδητοποιήσαμε πόσο σημαντικά είναι τα χέρια μας.





και συνεχίζουμε δυναμικά με πολλές κα δημιουργικές δραστηριότητες...........

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

                                                                      Α` Τμήμα

                                                                      Κα Μαρία


Ξεκινήσαμε λοιπόν, γεμάτες χαρά και αισιοδοξία!!

Ο Σεπτέμβρης μας λοιπον, γέμισε με χαμόγελα και πολύ παιχνίδι για να μπορέσουμε να γνωριστούμε μεταξύ μας και να δέσουμε ως ομάδα! 

Κάναμε λοιπον την πρώτη μας ζωγραφιά!!



Παίξαμε με το όνομά μας με πολλούς τρόπους για να μπορούμε να το αναγνωρίσουμε!




Το αναζητήσαμε σε αντιστοιχιση με το Αρχικό γράμμα που δωσαμε σε καρτέλες




Παίξαμε το παιχνίδι, ψαρεύω το αρχικό του ονόματός μου, και έπειτα ζωγραφίσαμε το αρχικό μας





Παγκόσμια ημέρα Αθλητισμού και τι καλύτερο απο το ευ αγωνίζεσθαι!!








Και καθότι ειμαστε μια μεγάλη οικογένεια στο νηπιαγωγείο, ξεκινήσαμε να γνωρίζουμε τους παππουδες και τις γιαγιαδες μας, μιας και πλησίαζε η Παγκόσμια ημέρα 3ης Ηλικίας








Και στο τέλος, φτιάξαμε το δώρο τους!



Καλο Σαββατοκύριακο!!








































Η Προϊσταμένη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου, σας εύχονται μια χαρούμενη και δημιουργική χρονια!!