Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

                                                                        Α` Τμήμα

                                                                 Κα Μαρία-Κα Βίκη

Ξεκινήσαμε την εβδομάδα μας με το γράμμα στον Αγιο Βασίλη!! Παρακολουθήσαμε το μήνυμα που μας έστειλε, καθώς και ότι παρακολουθήσαμε και είδαμε με έκπληξη τα πράγματα που μας άφησε στην παρεούλα!! Γράψαμε με χαρά τι θέλουμε για δώρο χριστουγέννων, τα βάλαμε στο κουτί του και τα στείλαμε στο ταχυδρομείο!!! 










Παίξαμε με πολυ χαρά το δρώμενο της Κας Μαρία Κοπανάκη για τα Χριστούγεννα και γελάσαμε πολύ!!



















Ήρθε η ώρα να φτιάξουμε τα χριστουγεννιάτικα μας μπισκότα!! Ο Καρυοθραύστης το σχέδιο μας και με τις αγαπημένες μας μανούλες για βοήθεια, έγιναν πεντανόστιμα!!
























Διαβάσαμε το παραμύθι για την γέννηση του Χριστού απο μια άλλη χώρα, την Αμερική και την είπαμε στα Αγγλικά!!



Και φυσικά, τα παραδοσιακά κάλαντα στο χωριό!!
Ευχόμαστε Καλές γιορτές, με υγεία και χαρά στις οικογένειες σας!!