Α` Τμήμα
Κυρια Μαρια
Προγραμμα Μεταβασης
Με μεγαλη χαρα καναμε και φετος το προγραμμα της Μεταβασης απο το νηπιαγωγειο στο Δημοτικο. Τα παιδια γνωρισαν την επομενη σχολικη βαθμιδα που θα φοιτησουν και ανταποκριθηκαν στις απαιτησεις του με μεγαλη επιτυχια!!
Επιστρεφοντας στο νηπιαγωγειο, ρωτησαμε τα παιδια να μας ζωγραφισουν τι τους αρεσε περισσοτερο
























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.