Α' Τμήμα
Κα Μαρία
Καλο Μήνα! Καινούργια χρονιά, γεμάτη χαρά και δράσεις!!
2026 και ζωγραφίζουμε συμφωνα με τον αριθμο, πράγματα που θα θέλαμε για την καινουργια χρονιά!
Ο Χειμώνας, η εποχή μας, και τα ρουχα μας ειναι ζεστα! περιγραφουμε τον απεναντι μας τι φοραει
Διαβάσαμε το παραμύθι, ένα αστέρι στην καρδιά, και βρήκαμε λέξεις που μας κανουν να νιωθουν ωραια
Απο το τραγουδι του χειμωνα, βρήκαμε τα γραμματα και τα γράψαμε στον πινακα
Διαβάσαμε το παραμύθι το ψαρακι που ξεγελασε το χειμώνα και ζωγραφίσαμε την ιστορια
Διαβασαμε το παραμυθι, τα γιλεκα του Ρομπιν, βρηκαμε 7 αντικειμενα στην ταξη, γραψαμε τον αριθμο 7 και στον πινακα και στο χαρτι, ζωγραφισαμε το παραμυθι και βαλαμε σε χρονικη ακολουθια τα μπλουζακια συμφωνα με το παραμυθι
Διαβασαμε το παραμυθι, ο χιονανθρωπος που δεν ηθελε να λιωσει, και καναμε την κατασκευη μας
Παιξαμε παιχνιδι μνημης με καρτελες του χειμωνα και βρισκαμε τα ζευγαρια
Μαθαμε το τραγουδι, τα 10 χιονανθρωπακια, και τα ζωγραφισαμε αντιστροφα μετρωντας
Παιξαμε το παιχνιδι του χιονανθρωπου με το ζαρι και τοποθετουμε τοσα κουμπια στην κοιλια του οσα λεει ο αριθμος
Φτιαξαμε την φλιτζανα του χειμωνα και μεσα βαλαμε μελακι και χαμομηλι για τις κρύες μερες του χειμώνα!!
Ακουσαμε το ενα γραμμα μια ιστορια για το γραμμα Χ,χ βρηκαμε λέξεις και τυις γραψαμε, κυκλωσαμε το γράμμα και το γράψαμε
Καναμε το επαναλαμβανομενο μοτιβο για τα μαθηματικα με θεμα τον σκουφο του χειμωνα
Δανειστικη βιβλιοθηκη..
Φιλαναγνωσια και μαθηση..
Καλο σαββατοκυριακο!!