Α` Τμήμα
Κα Μαρία
Δεκεμβριος, τελευταιος μήνας του 2025 και γεμίζουμε την ταξη μας με τα χριστουγεννα!
στολισαμε το δεντρο μας..
διαβασαμε την ιστορια των χριστουγεννων, την βαλαμε στην σωστη σειρα και επειτα την κοψαμε και την κολλησαμε..
γραψαμε το γραμμα μας στον Αγιο Βασίλη..
διαβασαμε το παραμυθι, πως να κρυψουμε ενα λιονταρι τα χριστουγεννα..
επισκεφτηκαμε τον Αρολιθο, για να δουμε τις χριστουγεννιατικες δρασεις..
και βγηκαμε και για τα καλαντα στο χωριο μας.. παραδοσιακα!!
καλες γιορτες να εχετε ,να τις περασετε οικογενειακα με ευτυχια και χαρα αυτες τις μερες!!

































