Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025

 Β' ΤΜΗΜΑ 

Κα Ανθή- Κα Εύη

Επέτειος της 25ης Μαρτίου του 1821

Μιλήσαμε για την  Εθνική μας γιορτή και είδαμε σχετικά βίντεο.  Παίξαμε ένα γλωσσικό παιχνίδι με την ημερομηνία της επανάστασης.



Μιλήσαμε για τους ήρωες της επαναστάτης και διαλέξαμε δύο ήρωες και τους ζωγραφίσαμε!





Φτιάξαμε τον τσολιά..........




Αφού εστιάσαμε στην σημαία μας  και τα χρώματα της κάναμε ένα φύλλο εργασίας!   



Με αφορμή έναν κρίνο που παρουσίασα στα παιδία στην ολομέλεια  μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου  και φτιάξαμε μια ατομική κατασκευή.

 





Την παραμονή της επετείου κάναμε παρέλαση και καταθέσαμε στεφάνι στο ηρώο του χωριού για να τιμήσουμε τους ήρωες της πατρίδα μας.






  Β' ΤΜΗΜΑ

Κα Ανθή- Κα Εύη

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Θεματική Ενότητα: Τα ζώα συντροφιάς- Εργαστήριο Δεξιοτήτων- Ενεργός Πολίτης

Μέσα από αυτήν την ενότητα τα παιδιά θα μάθουν πώς να φροντίζουν και να αγαπούν τα ζώα. Με αφορμή λοιπόν 2 λούτρινα σκυλάκια που ήρθαν στο σχολείο μας ξεκινήσαμε μια όμορφη κουβεντούλα στην παρεούλα μας για τα ζωάκια !   Έπειτα από έναν καταιγισμό ιδεών, καταγράψαμε σε ένα πίνακα τα ζώα που βλέπουμε στη γειτονιά μας, στο δρόμο προς το σχολείο αλλά και στην ευρύτερη περιοχή. Στη συνέχεια, τα ομαδοποιήσαμε σε οικόσιτα ζώα και σε ζώα συντροφιάς (δεσποζόμενα και αδέσποτα).Το μεγάλο ενδιαφέρον μας ήταν να φανταστούμε ποιο ζώο θα θέλαμε στο σπίτι μας. Έτσι δίνοντας μορφή στις όμορφες σκέψεις μας, αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας ζώο συντροφιάς. Τέλος είδαμε  σχετικά βίντεο και κάθε παιδί ζωγράφισε το ζωάκι που έχει στο σπίτι του ή που θα ήθελε να έχει.






 Εστιάσαμε στα ζώα συντροφιάς  και μιλήσαμε για τις σωστές κ τις λάθος συμπεριφορές απέναντι  στα ζώα.

Διαβάσαμε το βιβλίο «ΞΟΥΤ!, Ζωοφιλία» των Σκαλίδη Ζωής και Τσάμπρα Φωτεινής. Μέσα από τις περιπέτειες του Ξουτ, συζητήσαμε πώς ένιωθε το αδέσποτος σκυλάκι. Αφού μιλήσαμε για την σπουδαιότητα των κηδεμόνων  έγιναν τα παιδιά κηδεμόνες στα ¨σκυλάκια¨  που είχαν επισκεφτεί την τάξη μας  και αφού  τα φιλοξενήσαμε στην τάξη μας  και τα παιδία τα “ υιοθετούσαν  “ ανά ημέρα  έπαιζαν μαζί τους καθώς ήταν υπεύθυνα γι αυτά! Με αφορμή το παραπάνω παραμύθι τα παιδία ζωγράφισαν τι θα έκανε ευτυχισμένο το σκυλάκι.






Φτιάξαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου με αυτές τις συμπεριφορές και στη συνέχεια  κάθε παιδί έφτιαξε ένα φύλλο εργασίας με τις σωστές και τις λάθος συμπεριφορές!!


                                           



Παίξαμε ένα παιχνίδι για την λεπτή κινητικότητα χρησιμοποιώντας μανταλάκια, προσπαθήσαμε αφού χωριστήκαμε σε ομάδες να  ταΐσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται το σκυλάκι!!


 

Σάββατο 22 Μαρτίου 2025

                                                                        Α` Τμήμα

                                                              Κα Μαρία-Κα Βίκη

Θεματική ενότητα: 25η Μαρτιου

Αυτη την εβδομάδα αχοληθήκαμε την Ελληνική Επανάσταση. Μιλήσαμε για τα γεγονότα, τους ήρωες, τι έγινε και καναμε την εξακτίνωση μας


Φτιάξαμε την Αμαλία και τον Τσολιά




Κάναμε ανασύνθεση και αντιστοιχιση των γραμμάτων στην σειρά της πρότασης, Ελευθερία ή Θάνατος






Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821!






                                                                    Α` Τμήμα

                                                          Κα Μαρία-Κα Βίκη

Θεματική ενότητα: Τα ζώα συντροφιάς- Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Ενεργός Πολίτης

Αυτό τον καιρο θα ασχοληθούμε με τα ζώα συντροφιάς. Είναι μια ενότητα που αρέσει πολύ στα παιδιά και μαθαίνουν μέσα απο αυτήν πως να φροντίζουν και να αγαπούν τα ζώα.

Ξεκινήσαμε να μιλάμε λοιπον για αυτά και να ρωτήσουμε ποια νομίζουν ότι είναι τα ζώα συντροφιάς. Στην συνέχεια, μέσα απο φωτογραφίες που μας έφεραν τα παιδιά, βάλαμε τα ζωάκια στην παρεούλα μας και στην εξακτίνωση μας!







Στην συνέχεια, είδαμε ενα βίντεο με το τι χρειάζονται τα ζωάκια μας για να ζουν και να περνούν καλά και κάναμε την ομαδική μας εργασία





Διαβάσαμε το παραμύθι, οι ουρές δεν είναι για να τις τραβάμε, και κάναμε ομαδική εργασία για το τι είναι σωστό και τι λάθος να κανουμε στα ζώα





Είδαμε το ένα γράμμα μια ιστορία για το Ζ,ζ ,το γράψαμε, βρήκαμε λεξούλες, τις κυκλώσαμε, και το κάναμε εργασία
 


























Παίξαμε ομαδικό παιχνίδι στην αυλή και χωριστήκαμε σε δύο ομάδες για να δουμε ποια ομάδα θα πάει πιο γρήγορα στο σκυλάκι νερό και φαγητό!









Διαβάσαμε το παραμύθι ``Ξουτ`` και ζωγραφίσαμε τι νομιζουμε οτι θα έκανε ευτυχισμένο το σκυλάκι μας












Κάναμε μια πολυ ωραία και δημιουργική δράση μαζί με τους γονείς και τα ζωάκια μας! όσα; παιδιά θέλανε, φέρανε τα ζωάκια τους στο σχολείο και μας τα παρουσίασαν, μας είπαν πληροφορίες για το πώς τα φροντίζουν και τα προσέχουν, τις ανάγκες τους και οτι άλλο χρήσιμο θεώρησαν για πληροφορία. Περάσαμε τέλεια!!