Α` Τμήμα
Κα Μαρία-Κα Βίκη
Θεματική ενότητα: Τα ζώα συντροφιάς- Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Ενεργός Πολίτης
Αυτό τον καιρο θα ασχοληθούμε με τα ζώα συντροφιάς. Είναι μια ενότητα που αρέσει πολύ στα παιδιά και μαθαίνουν μέσα απο αυτήν πως να φροντίζουν και να αγαπούν τα ζώα.
Ξεκινήσαμε να μιλάμε λοιπον για αυτά και να ρωτήσουμε ποια νομίζουν ότι είναι τα ζώα συντροφιάς. Στην συνέχεια, μέσα απο φωτογραφίες που μας έφεραν τα παιδιά, βάλαμε τα ζωάκια στην παρεούλα μας και στην εξακτίνωση μας!
Στην συνέχεια, είδαμε ενα βίντεο με το τι χρειάζονται τα ζωάκια μας για να ζουν και να περνούν καλά και κάναμε την ομαδική μας εργασία
Διαβάσαμε το παραμύθι, οι ουρές δεν είναι για να τις τραβάμε, και κάναμε ομαδική εργασία για το τι είναι σωστό και τι λάθος να κανουμε στα ζώα
Είδαμε το ένα γράμμα μια ιστορία για το Ζ,ζ ,το γράψαμε, βρήκαμε λεξούλες, τις κυκλώσαμε, και το κάναμε εργασία
Παίξαμε ομαδικό παιχνίδι στην αυλή και χωριστήκαμε σε δύο ομάδες για να δουμε ποια ομάδα θα πάει πιο γρήγορα στο σκυλάκι νερό και φαγητό!
Διαβάσαμε το παραμύθι ``Ξουτ`` και ζωγραφίσαμε τι νομιζουμε οτι θα έκανε ευτυχισμένο το σκυλάκι μας
Κάναμε μια πολυ ωραία και δημιουργική δράση μαζί με τους γονείς και τα ζωάκια μας! όσα; παιδιά θέλανε, φέρανε τα ζωάκια τους στο σχολείο και μας τα παρουσίασαν, μας είπαν πληροφορίες για το πώς τα φροντίζουν και τα προσέχουν, τις ανάγκες τους και οτι άλλο χρήσιμο θεώρησαν για πληροφορία. Περάσαμε τέλεια!!