Α` Τμήμα
Κα Μαρία-Κα Βίκη
Εργαστήριο δεξιοτήτων: Η Ανακύκλωση
Ξεκινήσαμε ασυτή την εβδομάδα με την ανακύκλωση. Ρωτήσαμε τα παιδιά τι ξέρουν, συλλέξαμε πληροφορίες και κάναμε την εξακτίνωση
Φέραμε στο σχολείο ανακυκλώσαμε υλικά και αφού τα είδαμε και είπαμε απο τι υλικό είναι φτιαγμένα, τα ξεχωρίσαμε και τα πετάξαμε στους κάδους ανακύκλωσης