Παρασκευή 30 Μαΐου 2025

                                                                         Α` Τμήμα

                                                                 Κα Μαρία-Κα Βίκη

Εργαστήριο δεξιοτήτων: Η Ανακύκλωση


Ξεκινήσαμε ασυτή την εβδομάδα με την ανακύκλωση. Ρωτήσαμε τα παιδιά τι ξέρουν, συλλέξαμε πληροφορίες και κάναμε την εξακτίνωση





Φέραμε στο σχολείο ανακυκλώσαμε υλικά και αφού τα είδαμε και είπαμε απο τι υλικό είναι φτιαγμένα, τα ξεχωρίσαμε και τα πετάξαμε στους κάδους ανακύκλωσης

















                                 Στην συνέχεια, κάναμε την εργασία για την ταξινόμηση










Καναμε ομαδική εργασία για την ανακύκλωση



Γράψαμε την λέξη ανακυκλωση ,κάνοντας το αντιγραφή












Κάναμε μαθηματικά, πίνακα διπλής εισόδου, ποια ανακυκλώνονται και ποια όχι








Κάνουμε αντιστοιχιση την εικόνα με την λέξη


























Πέμπτη 29 Μαΐου 2025

                                                                     Α` Τμήμα

                                                             Κα Μαρία-Κα Βίκη

    Θεματική ενότητα: Ανοιξη - Έντομα

Συνεχίζουμε με τα έντομα και μιλάμε για την Πασχαλίτσα. περιγράψαμε τα μέρη του σώματος της και την ζωγραφίσαμε












Στην συνεχεια, ειδαμε βιντεο με τον κυκλο της ζωης της και την καναμε εργασια












Kάναμε την πεταλούδα και τα μέρη του σωματος της



















Και ολοκληρώνουμε  τα έντομα, βλέποντας επίσης τον κύκλο ζωής της και στην συνεχεια την ζωγραφίσαμε