Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2024

                                                                      Α` Τμήμα

                                                             Κα Μαρια-Κα Βίκυ


Αυτή την εβδομάδα, ξεκινήσαμε να μιλάμε για μια πολύ σημαντική επέτειο της Ελλάδας, την 28η Οκτωβρίου του 1940. Μέσα απο το εποπτικό υλικό που δόθηκε στα παιδιά, συζητήσαμε τα γεγονότα και τους πρωταγωνιστές.


Ακούγαμε τραγούδια εκείνης της εποχής, και προσπαθησαμε να μαθουμε κάποια, καθώς και τον Εθνικό μας Ύμνο.
Φτιάξαμε ένα στεφάνι, και βάλαμε στην σειρά τους αριθμούς για να σχηματιστεί η ημερομηνία της επετείου, αφού το κάναμε πρώτα μαζί με τα παιδιά.








Φτιάξαμε την ελληνική σημαια, και κάναμε πρόβες και τα δυο τμήματα για την παρελαση.







Η παρέλαση μας στο χωριο..
Ζήτω η 28η Οκτωβρίου του 1940!
Ζήτω η Ελλάδα!!












 

 Εκδρομή στο Μουσείο, Λυχνοστάτης, για το σταφύλι. Περάσαμε τέλεια!!

 


























Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

 

Β΄ ΤΜΗΜΑ

Κα Ανθή- Κα Εύη

Αυτήν την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τα σταφύλια και τον τρύγο.

Είδαμε και παρουσιάσαμε  σταφύλια  στην ολομέλεια και εστιάσαμε  στα  μέρη των  σταφυλιών. Έπειτα τα παιδιά ζωγράφισαν και έγραψαν ένα φύλλο εργασίας για τα σταφύλια.


Παρακολουθήσαμε και επεξεργαστήκαμε τον μύθο του Αισώπου “ Η αλεπού και τα σταφύλια”. Τα παιδιά συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας.




Φτιάξαμε με την τεχνική του τυπώματος ένα τσαμπί από σταφύλια χρησιμοποιώντας φελλό, αμπελόφυλλα και τέμπερες…


Παίξαμε το  παιχνίδι  “ Τα γράμματα μπερδεύτηκαν” … Τα παιδία αφού έβλεπαν την καρτέλα έβαλαν στην σωστή σειρά τα γράμματα της λέξης .



Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με τη διαδικασία του τρύγου και τα στάδια παραγωγής του κρασιού και έπειτα τα παιδιά  ζωγράφισαν τα στάδια , τα έκοψαν και τα έβαλαν στη σωστή χρονική σειρά.

                                 

Παρουσιάσαμε στην ολομέλεια τα παράγωγα του σταφυλιού.



Παίξαμε ένα παιχνίδι μνήμης με καρτέλες σχετικές με τα σταφύλια.      

                                    

Μάθαμε και τραγουδήσαμε το αγαπημένο μας ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου  «Τσιριτίρι τσιριτρό» και το τραγούδι «Στου Μανώλη την ταβέρνα».

Τέλος, φτιάξαμε το δικό μας μπουκάλι κρασί με τον κύκλο του κρασιού!