Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025

                                                                        A` Τμήμα

                                                                    Κα Μαρία-Κα Βικη

Θεματική Ενότητα: Σεισμός και Ηφαίστεια

Ένεκα των γεγονότων, ασχοληθήκαμε αυτή την εβδομάδα με τον σεισμό και τα ηφαίστεια. Πριν όμως μιλήσουμε γι αυτά, πάμε να πάρουμε μια γευση απο την παρουσίαση της παραδοσιακής μας φορεσιάς, απο το τμήμα Φυσικής Αγωγής της Α/θμιας Εκπαίδευσης, απο  την Κα Αριστέα Τζαγκαρουλάκη! Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση και την παρουσίαση!!































Τελειώσαμε και τα φωνήεντα απο το τραγούδι του χειμώνα! σας παραθέτουμε το μάθημα..






















Το μάθημα των Αγγλικών, είναι πανω απο όλα διασκεδαστικό και προσφέρει γνώσεις αγγλικών για τα παιδιά του νηπιαγωγειου! Σας παραθέτουμε ένα μάθημα με την αγαπημένη μας Κα Δέσποινα Χαραλαμπάκη!











Και παμε να μιλήσουμε για ένα πολύ σημαντικό φυσικο φαινόμενο, τον σεισμό. Είδαμε τι συμβαίνει αυτό τον καιρο στην Σαντορινη, απο τις ειδήσεις, και ξεκινήσαμε με αυτό ως αφόρμηση για το μάθημα. Ρωτήσαμε τα παιδια τι γνωρίζουν για τον σεισμό, και κάναμε την εξακτίνωση με τις πληροφορίες μας


Βρήκαμε εικόνες και πληροφοριες για το πως μπορουμε να προστατευτουμε απο τον σεισμό. Στην συνέχεια, παρακολουθήσαμε σε προσομοιωση μια πόλη στην οποια συμβαινει σεισμός, ξεκινώντας απο τα 2,5 Ριχτερ και φτάσαμε μέχρι και τα 11 Ρίχτερ. Επειτα, ακούσαμε την ιστορία του Εγκέλαδου, απο την Μυθολογία














Είδαμε ενα βίντεο για το τι πρεπει να έχουμε μαζί μας σε περιπτωση σεισμου και φτιάξαμε το βαλιτσάκι μας









Βρήκαμε λεξούλες απο το Σ,σ,ς του σεισμού, το γράψαμε, το κυκλώσαμε και στην συνέχεια το κάναμε εργασια..






















Μάθαμε ποιον αριθμό θα καλέσουμε για μια έκτακτη αναγκη, και φτιαξαμε το προσωπικό μας κινητο  τηλεφωνο!






Δημιουργήσαμε μια πολη απο φαγωσιμα υλικά και δειξαμε τον σεισμό! στην συνεχεια φτιαξαμε την γη με τα σπιτια που κουνιουνται













Κάναμε το πειραμα του ηφαιστειου!! τα παιδιά ξετρελαθηκαν!! πηραν τις οδηγιες για να το κανουν και στο σπιτι και στην συνεχεια φτιαξαμε το δικο μας ηφαιστειο



















Τέλος, κάναμε το πείραμα του σεισμογράφου με την καταγραφη των Ρίχτερ. Φτιάξαμε μια πόλη και βάλαμε τον σεισμογράφο να καταγράψει πόσο δυνατος ή χαμηλός ειναι ο σεισμός