Παρασκευή 24 Απριλίου 2026

                                                                       Α` Τμήμα

                                                                    Κυρία Μαρία

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Φροντιζω το περιβαλλον, κλιματικη αλλαγη-λειψυδρια


Ξεκινήσαμε να μιλαμε για το περιβαλλον και την προστασια του. Το νερο ειναι ενα σημαντικο στοιχειο στην ανθρωποτητα και συζητηθηκε πολυ απο τα παιδια στην θεματικη. Με αφορμη λοιπον αυτο, διαβασαμε το παραμυθι Λειψυδρια στην Νεροχωρα. Μαθαμε για την Περπερουνα και την παιξαμε παιχνιδι στην αυλη. Στην συνεχεια την ζωγραφισαμε.












Καναμε ομαδικη εργασια, αφου πρωτα συζητησαμε για το πως πρεπει να εξοικονομουμε νερο. Τα παιδια μοιραστηκαν σε ομαδες και συζητησαν μεταξυ τους για το πως θα μοιραστουν οι σταγονες  






ζωγραφισαμε τι μας αρεσει να παιζουμε στο νερο





Τέλος, ζωγραφισαμε πως καταλαβαμε οτι ξοδευεται το νερο


































































  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.