Β΄ ΤΜΗΜΑ
Κα Εύη και κα Ειρήνη
Ο μήνας Οκτώβριος ήταν γεμάτος καινούριες εμπειρίες, δημιουργία και γνώσεις! Μιλήσαμε για τον εαυτό μας και την οικογένειά μας, ασχοληθήκαμε με το σταφύλι και τον τρύγο, γιορτάσαμε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου του 1940 και ανακαλύψαμε την μορφιά της φύσης το Φθινόπωρο.
πιο αναλυτικά:
Ο Εαυτός μου και η οικογένειά μου...
Ζητήσαμε από τα παιδιά να φέρουν από το σπίτι τους 3 αγαπημένα παιχνίδια - αντικείμενα και μια φωτογραφία με την οικογένειά του. Έτσι κάθε παιδί ξεχωριστά παρουσίασε στην ολομέλεια τον εαυτό του τα παιχνίδια του και την οικογένειά του.
Επίσης μάθαμε μέσα από διάφορες δραστηριότητες να αναγνωρίζουμε και να γράφουμε το όνομά μας με διάφορους τρόπους και όπως μπορούμε. Μετρήσαμε και συγκρίναμε τις φωνούλες στο όνομά μας και μάθαμε την αρχική φωνούλα του ονόματός μας.
ΣΤΑΦΥΛΙ- ΤΡΥΓΟΣ
Ασχοληθήκαμε με το σταφύλι και τον τρύγο και δοκιμάσαμε τα σταφύλια και τα παράγωγά του. Επίσης επισκεφτήκαμε το οινοποιείο Διγενάκη και μάθαμε πως παράγεται το κρασί.
Με αφορμή το σταφύλι γνωρίσαμε και τα υπόλοιπα φρούτα του φθινοπώρου, τα δοκιμάσαμε και φτιάξαμε μια φθινοπωρινή φρουτοσαλάτα. Παίξαμε με καρτέλες παιχνίδι μνήμης με τα φρούτα, βάλαμε τα μήλα από το μεγαλύτερο στο μικρότερο και βρήκαμε το άλλο μισό φρούτο.
Βγήκαμε στην αυλή, παρατηρήσαμε τα φύλλα των δέντρων και τα χρώματα. παρακολουθήσαμε στο διαδραστικό πίνακα το παραμύθι "Ο Φλέτσερ και τα φθινοπωρινά φύλλα".... Ζωγραφίσαμε τα δέντρα του φθινοπώρου με τα χρώματά του ( κίτρινο, καφέ, πορτοκαλί, πράσινο, κόκκινο).
Ασχοληθήκαμε με τη λέξη Φθινόπωρο, βάλαμε τις φωνούλες στη σωστή σειρά και μάθαμε τη φωνούλα Φφ του φθινοπώρου, το γράψαμε το δάκτυλο με τον αγκώνα, το περπατήσαμε στο πάτωμα.
ΕΠΕΤΕΙΟΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 1940
Με αφορμή την επέτειο του ΟΧΙ και της αντίστασης των Ελλήνων μιλήσαμε για τον πόλεμο και παρακολουθήσαμε ένα σχετικό βίντεο. Είπαμε όλοι και όλες μαζί ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ! Ζωγραφίσαμε την σημαία μας και φτιάξαμε μια κατασκευή με το ηρωικό ΟΧΙ. Οι εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στο χωριό από τα παιδιά, τραγούδια και κατάθεση στεφάνου στο ηρώο.


































































Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.