Κυριακή 31 Μαΐου 2020


Οδηγίες ΕΟΔΥ για το νέο στέλεχος κοροναϊού (Covid-19) – Ιατρικός ...


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε!

Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο!

·        Ενθαρρύνετε τα παιδιά να ακολουθούν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ  και να εφαρμόζουν τα μέτρα υγιεινής:

-         Να αποφεύγουν τη στενή επαφή με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα του ιού και να κρατούν αποστάσεις από τους ηλικιωμένους ή τα ευάλωτα άτομα της οικογένειας.

-         Να βήχουν και να φταρνίζονται στον αγκώνα τους ή σε ένα χαρτομάντηλο το οποίο θα πετούν αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.

-         Να μην βάζουν τα χέρια τους στο στόμα, στη μύτη ή στα μάτια .

-         Να πλένουν συχνά τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας και/ή να χρησιμοποιούν αντισηπτικό διάλυμα.

 

·        Κρατήστε τα παιδιά στο σπίτι αν νιώθουν άρρωστα, επικοινωνήστε άμεσα με γιατρό της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, κατά προτίμηση με γιατρό που παρακολουθεί συστηματικά τα παιδιά, και ενημερώστε το σχολείο.

 

·        Αποθαρρύνετε τα παιδιά να συνωστίζονται σε κλειστούς χώρους με πολλά άτομα.

 

-Τι κάνουμε το πρωί πριν ξεκινήσει το παιδί για το σχολείο.

-Βάζουμε θερμόμετρο.

-Αν έχει πυρετική κίνηση ή δεν νοιώθει καλά[ πονοκέφαλος, δυσκολία στην αναπνοή, ξηρός βήχας, πονόλαιμος,κούραση κλπ] παραμένει στο σπίτι .

-Ενημερώνουμε το γιατρό μας και το σχολείο.

    Είναι σημαντικό να ενημερώσετε τα παιδιά ώστε

·        -να μην δανείζονται και να μην  δανείζουν αντικείμενα όπως πχ μαρκαδόρους, αλλά και παιχνίδια

·        -να κρατάνε απόσταση τουλάχιστον 1,5 μ. από τους συμμαθητές τους μέσα στην τάξη και στους άλλους χώρους του σχολείου, καθώς και με τους φίλους και γνωστούς τους έξω από το σχολείο.

·        -σε περίπτωση που νοιώσουν αδιαθεσία να ενημερώσουν αμέσως τους γονείς/κηδεμόνες τους ή τον δάσκαλό τους και να μείνουν σπίτι μέχρι να νιώσουν τελείως καλά.

Για περισσότερες πληροφορίες, υποστήριξη ή παρέμβαση μπορείτε να απευθυνθείτε στην ειδική ομάδα επιστημόνων του ΕΟΔΥ :

Για ιατρική υποστήριξη και παρέμβαση: 210 5212054, 210 5212056, 2105212058

Για ψυχολογική υποστήριξη και παρέμβαση: 215  215 6060

Για ιατρική υποστήριξη και παρέμβαση: 210 5212054, 210 5212056, 2105212058

Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Γεια σας παιδια! Παρασκευη σημερα! Να περασετε ενα τελειο, ξεκουραστο σαββατοκυριακο! Τα λεμε την Δευτερα απο κοντα!!! Το νηπιαγωγειο ξαναρχιζει! ❤☺👍

Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Καλημερα παιδια!! καλη βδομαδα!! εφυγαν τα συννεφα και ξαναπροβαλε ο ηλιος!! τελεια ημερα σημερα λοιπον!!  Παμε να συνεχισουμε τους τελειους πινακες?






Ωραια!! αφου τους ειδαμε, παμε να δουμε πως μπορουμε και να φτιαξουμε εναν πινακα του Μοντριαν?



Τελεια!! περιμενουμε να δουμε τις δημιουργιες σας!!!

Καλημερα σας!!

Πηγη safeyoutube

Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

Καλημερα σας παιδια!!  συννεφιες σημερα, εβαλε και λιγο δροσερο αερακι! μην αρχισουν απο τωρα βεβαια και οι ζεστες οι πολλες, γιατι ολο το καλοκαιρι τι θα κανουμε? παμε να συνεχισουμε εμεις ομως τις ωραιες μας ιδεες που σας βαζουμε για τα σχηματα!! 

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-9319


Φτιαξτε και εσεις εναν πινακα του Μοντριαν με χρωματα οπως τα δικα του! ειναι πολυ ευκολο και ομως τοσο δημιουργικο!
Παμε να δουμε και ενα βιντεο με τον φοβερο αυτο ζωγραφο και τους πινακες του?



Στειλτε μας τις ζωγραφιες σας!!
καλη σας ημερα!!

ΠΗΓΕΣ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ, SAFE YOUTUBE

Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Καλημερα παιδια!! πως ειστε ? καθε μερα και μια ωραια μερα!! παμε να συνεχισουμε τα σχηματα?

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-3130

Μπορειτε να φτιαξετε και εσεις πολλα σχηματα με διαφορα χρωματα και να μας τα στειλετε!!

Καλη σας διασκεδαση!!!

Τετάρτη 20 Μαΐου 2020


Γεια σας παιδια!! τελεια μερα σημερα!! προσοχη στις εξορμησεις σας για παιχνιδι, να φορατε παντα αντιηλιακο, καπελο, γυαλια και να πινετε πολυ νερο!! παμε να απασχοληθουμε και σημερα δημιουργικα? για να δουμε τους μεγαλους ζωγραφους και να τους γνωρισουμε λοιπον!

http://aesop.iep.edu.gr/node/22563/5701/#question22566

Σκοπός του παρόντος σεναρίου, είναι να έρθετε σε επαφή με έργα διάσημων ζωγράφων, που έχουν ως κοινό σημείο αναφοράς τα σχήματα. Θα συνειδητοποιήσετε έτσι την αξία των έργων τέχνης και θα αποκτήσετε θετική στάση απέναντι στη ζωγραφική και την Τέχνη γενικότερα! 

Καλη σας διασκεδαση!!!! ✌❤



Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Καλησπερα παιδια!!! παρασκευη σημερα, ακολουθει σαββατοκυριακο και ηρθε η ωρα για ξεκουραση!! πριν ομως απολαυσουμε το σαββατοκυριακο μας, παμε να δουμε και να μαθουμε για μια πολυ σημαντικη ημερα σημερα, την Παγκοσμια ημερα οικογενειας!!!

https://www.thinglink.com/scene/1317558139934998529

Ελπιζουμε να περασετε ενα τελειο σαββατοκυριακο!!!!

Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Καλησπερα παιδια! ετοιμοι και σημερα για να περασουμε τελεια?????

https://www.thinglink.com/scene/1317061200105701379

Αυτο το προγραμμα εχει παρα πολλα πραγματα για να ασχοληθειτε και να περασετε δημιουργικα την ημερα σας!!

Καλη σας διασκεδαση!!




                         ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ/ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ  2020- 2021

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr  Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι ηλεκτρονικές εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020. Εγγραφές μετά την 30ηΜαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2020-2021, θα φοιτήσουν μαθητές που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις της παρ.3β, του άρθρου 33 του ν. 4521/2018(ΦΕΚ Α’ 38), δηλαδή μαθητές γεννημένοι το 2015 ( νηπια)  και το 2016 ( προνήπια).
1.      ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
·Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
·Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschoolκαι παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας,με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα.
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr)για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
Πιστοποιητικό  γέννησης ή ληξιαρχική πράξη  γέννησης για όσους αλλοδαπούς δεν μπορούν να προσκομίσουν το πιστοποιητικό.
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ.Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017(ΦΕΚΑ’ 109),όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚΑ’142)και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚΑ’13)).
Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ.
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά προσκομίζονται στη σχολική μονάδα, εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου.
            Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα. Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
2.      ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Προϋποθέσεις εγγραφής στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα(13:00 –16:00)
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:
1.Μαθητές/τριεςτων οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας,στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες,αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
 2.Μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: Ι)Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνεςμε χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι. II)Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.
Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
1.Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2.Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
3.Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι αυστηρα 7:45-8:00.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

                                                  
Ωραριο λειτουργιας


Η παραλαβη των δικαιολογητικων, θα γινεται  
10.00–13.00,  μόνο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας για ραντεβού. 

Τηλέφωνο σχολικής μονάδας  :  2897022686

·         Kανένα δικαιολογητικό δεν θα παραλαμβάνεται χωρίς προηγούμενη τηλεφωνική επικοινωνία για ραντεβού.
·         Για οτιδήποτε έχει σχέση με την διαδικασία , μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικώς .
·          Παρακαλούμε, μην προσέρχεστε μαζί με τα παιδιά .
·         Όταν προσέρχεστε στην σχολική μονάδα παρακαλούμε να τηρείτε τους κανόνες υγιεινής για την αποφυγής διασποράς του κορονοϊού , όπως έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) :

1.       πολύ καλό και σχολαστικό πλύσιμο των χεριών και χρήση γαντιών μιας χρήσεως.
2.       χρήση της  μάσκας.
3.       τήρηση απόστασης τουλάχιστον 2 μέτρων.

Κατά την είσοδο σας στη σχολική μονάδα παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το αντισηπτικο.
                             

                                                                Η Διευθύντρια του νηπιαγωγείου












Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Γεια σας παιδια!! τι κανετε? εμεις ειμαστε καλα και σας σκεφτομαστε καθε μερα!! αντε να ξανασυναντηθουμε στο νηπιαγωγειο συντομα!!

Παμε να ακουσουμε ενα παραμυθι? η λουλα η πεταλουδα ειναι !

https://youtu.be/lDgxiJSFp7s

Αληθεια, ξερετε πως δημιουργειτε μια πεταλουδα? παμε να μαθουμε!!

https://youtu.be/EsytnGqbfEI

Η καμπια ειναι η αρχη μας!! Υπαρχει και μια καμπια πολυ πεινασμενη..

https://youtu.be/3KcygpYckoc

Παμε να ακουσουμε τωρα ενα πολυ χαρουμενο τραγουδι για την πεταλουδα!

https://youtu.be/0qItSKGlklA

Τελεια!! εχει μυρισει η Ανοιξη για τα καλα!! παμε να κανουμε και ενα τελειο παζλ με πεταλουδα?

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3139c8ec2297

Μπραβο σας παιδια που προσπαθειτε!! ακομη και απο το σπιτι, αφου δεν μπορουμε να ερθουμε στο νηπιαγωγειο, η δημιουργικη απασχοληση γινεται παιχνιδι!! Δημιουργειστε οτι σας αρεσει με εμπνευση την πεταλουδα!! περιμενουμε τις πρωτοτυπες σας ιδεες!!

καλη σας συνεχεια!!!

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Καλησπερα παιδια!! πως περασατε το σαββατοκυριακο? ειπατε στην μαμα χρονια πολλα και της δωσατε και ενα μεγαλο φιλι? μπραβο σας! αντε και του χρονου!! παμε να ακουσουμε ενα πολυ ωραιο τραγουδι για την Ανοιξη?

https://youtu.be/n3xnaE-4o7c

ζωγραφιστε οτι εικονα σας ερχεται στο μυαλο ακουγοντας αυτο το τραγουδι! περιμενουμε να μας στειλετε τις ιδεες σας!!!

Ας κανουμε τωρα και παζλ για να φτιαξουμε ανοιξιατικες εικονες!

1. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=04b8957844d8

2. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0ec57bfd99ce

3. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=139b5d39e738

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑΣ είναι ανοιχτό και με αγάπη υποδέχεται ολους τους μικρους φίλους που θελουν να ακουσουν, να παιξουν, και να διασκεδασουν ! Παμε να ακουσουμε λοιπον την λιτσα την πασχαλιτσα!

https://youtu.be/WhaMYroe8_o

και για το τελος σας κρατησα το καλυτερο! μια πασχαλιτσα πανω στο φυλλο!
πως μπορειτε να την φτιαξετε? πολυ ευκολα και με πολυ απλα υλικα! καλη σας διασκεδαση!!!

https://youtu.be/4mPZg3PAAa4





Σάββατο 9 Μαΐου 2020


10 Mαϊου, γιορτη της μητερας..


                                                                                  μάνα ...μητέρα...μαμά...

Ειναι το πρόσωπο που μας δίνει ζωη απο την ζωή της , που μέσα της ζούμε 9 μήνες και νοιώθουμε όσα νοιώθει.Είναι όμως και αυτή που ακομα και δεν μας γέννησε, μας ανάθρεψε και είναι μάνα από καρδιάς. Το πρόσωπο που πρώτο φωνάζουμε όταν πονάμε,το πρόσωπο που αναζητάμε στις δυσκολίες μας αλλα και στις χαρές μας, το πρόσωπο που η απώλεια του μας πονά πιο πολύ απο όλες ...που όσο και αν αγαπάμε τον μπαμπά μας , οπως και να το κάνουμε, πάντα την μάνα αναζητάμε γιατι μάνα είναι μόνο μία 👩 💟

Μια αγκαλια🤗 , ένα φιλί 😚 , ένα μικρό γλαστρακι 🌸με το αγαπημένο της λουλούδι , μια δική μας ζωγραφιά για την μια  ημέρα της γιορτής όλων των μαμάδων-κάθε χρόνο την δευτερη Κυριακή του Μαιου , για να την τιμήσουμε..
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι πιο μεγάλη αξια έχει να της δείχνουμε κάθε μέρα πόσο την αγαπάμε


She is the person who gives us life from her life, in whom we live for 9 months and we feel what she feels. The one that ,even thought sometime she is not the one that has given birth to us, raised us and is a mother of the heart. The person we first look for when we are in pain, the person we reach out to in our difficulties but also in our joys, the person whose loss hurts us the most ... 
Because , no matter how much we love our father , we are always looking for our  mother, because mother is only one 💟 💟


A hug 🤗 a kiss 😚, a small pot 🌸 with her favorite flower, a painting of ours ,for a day of celebration for all moms, every year on the second Sunday of May, to honor her.

But let's not forget that it is more valuable to show her every day how much we care....






https://www.thinglink.com/scene/1314710299772715010

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=38778a130a13

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=27726ebec066

https://www.liveworksheets.com/c?a=c&l=ye&i=txcdzn&r=pe

https://www.youtube.com/watch?v=ySi9Q04wogc


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!! ❤





Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Αγαπημενα μας παιδια, γεια σας! πως ειστε, πως περνατε? να περνατε τελεια θελουμε! παμε να κανουμε ακομη πιο τελεια την ημερα μας?
Ας ακουσουμε μια πολυ σημαντικη ιστορια,  την περιπετεια του Βικτωρα!

https://youtu.be/d0DSvwsM12c

Μπορειτε να συζητησετε με την μαμα και με τον μπαμπα στην συνεχεια, τι καταλαβατε απο την ιστορια αυτη, μεσα απο ερωτησεις που θα σας κανουν.
Παμε να ακουσουμε τωρα ενα τραγουδι που μας κανει ολη την ημερα τελεια??
μπορειτε να το μαθετε να το λετε καθε μερα!

https://youtu.be/8KPlKwKrKko

Ζωγραφιστε οτι εικονα σας δημιουργειτε απο το τραγουδι και να μας την στειλετε για να γινει ολη μας η ημερα, περα ως περα, τελεια!!

Σας στελνουμε φιλακια πολλα πολλα!!








Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Γεια σας παιδια!! παμε και σημερα να συνεχισουμε την δημιουργικη μας απασχοληση!
θα μιλησουμε λοιπον για την αρπαγη της Περσεφονης. Όλες οι ηλικίες ταξιδεύουν εύπλοα μέσα στους μύθους. Μπορεί ο καθένας να ζησει και να ξαναζήσει το γοητευτικό τούτο ταξίδι, αποκομίζοντας κάθε φορά απόλαυση, κι ακόμη ισως εμπειρίες και προβληματισμούς πέρα και κάτω απο την κρούστα του παραμυθιού..

https://www.youtube.com/watch?v=9w9TqD3sub8

https://www.youtube.com/watch?v=spwtLgjykgo

Ας συνοδευσουμε αυτο τον μυθο με ενα μελωδικο τραγουδι..

https://youtu.be/lF3zt_Gj3uk

Μπορειτε να φτιαξετε τους ηρωες του μυθου με χαρτι, να τους ζωγραφισετε, να τους κοψετε και να τους κολησετε σε ξυλακι απο σουβλακι και να παιξετε και εσεις τον μυθο της Περσεφονης στο σπιτι!! Περιμενουμε να δουμε τους ηρωες σας!!

Καλη παρασταση!!

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Καλησπερα σας παιδια!! πως ειστε σημερα? ευχομαστε καλα!
συνεχιζουμε την ωραια, ανοιξιατικη διαθεση που εχουμε και παμε να παιξουμε ενα παιχνιδι μνημης με εικονες λουλουδιων και φυτων.

http://aesop.iep.edu.gr/node/21613/5410/#question22511

Τελεια τα πηγατε! παμε τωρα να φτιαξουμε και ενα παζλ?

https://puzzlefactory.pl/el/puzzle/paichnidi/gia-paidia/229370-%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CE%BB%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BE%CE%B7-%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF

Τι ποιο ωραιο να φτιαξετε και εσεις ενα τραγουδι και να το παιξετε!! Πειραματιστειτε με τους ηχους και τις μελωδιες!!

https://musiclab.chromeexperiments.com/Experiments

Για το τελος, σας αφηνουμε να φτιαξετε λουλουδια με την μεθοδο origami!! στειλτε μας τις δημιουργιες σας!!

https://www.youtube.com/watch?v=vv2U54EFiKA

Καλο σας απογευμα!!!




Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Καλησπερα αγαπημενα μας παιδια!!! πως περασατε την Πρωτομαγια? ειμαστε σιγουρες πως ήταν τελεια η μερα σας!! Μας στειλατε φωτογραφιες και ειδαμε τα ωραια σας μπουκετα που φτιαξατε! Αντε και του χρονου με υγεια! ☺
Ας δουμε ομως, μιας και ειχαμε Πρωτομαγια, τι έθιμα εχουμε για εκεινη την ημερα?

https://www.slideshare.net/parkouk/ss-12750352

Παμε να φτιαξουμε τωρα ενα ωραιο παζλ? το ηλιοτροπιο του Van Gogh...

https://puzzlefactory.pl/el/puzzle/paichnidi/louloudia/108700-%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%B9%CE%B1

Μολις τελειωσουμε το παζλ, ας ακουσουμε και ενα ωραιο τραγουδι. Φοίβος Δεληβοριάς - Το Δέντρο από το δίσκο 'Η επιστροφή του τεμπέλη δράκου'

https://youtu.be/0IKCSxKcDao

Μπορειτε να ζωγραφισετε και εσεις ενα δεντρο, με οτι στοιχεια θελετε επανω απο αυτα που ακουσατε στο τραγουδι και να μας το στειλετε!!
Και για το κλεισιμο, άλλο ενα παζλ, για να ειναι γεματη μυρωδιες και χρωμα η μερα μας!

https://puzzlefactory.pl/el/puzzle/paichnidi/gia-paidia/228261-%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%82

Καλη σας συνεχεια!!!