Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026

 Β' Τμήμα

Κα Έλενα

  

Επιστρέφοντας από τις πασχαλινές διακοπές, η τάξη μας γέμισε χαμόγελα, εμπειρίες και όμορφες αφηγήσεις. Τα παιδιά μοιράστηκαν τις πασχαλινές τους αναμνήσεις και αποτύπωσαν μέσα από ζωγραφιές δύο στιγμές που ξεχώρισαν για τα ίδια, δίνοντας την ευκαιρία για ανάπτυξη του προφορικού λόγου, της μνήμης και της συναισθηματικής έκφρασης.


 

Στη συνέχεια γνωρίσαμε τον μήνα Απρίλιο μέσα από την ιστορία «Τα ψέματα του Απρίλη» και συζητήσαμε για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Τα παιδιά δημιούργησαν το δικό τους «ανθρωπάκι του Απριλίου», συνεχίζοντας τη μηνιαία δραστηριότητα που μας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθούμε την εξέλιξη της εικαστικής τους έκφρασης κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Παράλληλα, τραγουδήσαμε το «Απρίλη μου Ξανθέ», γεμίζοντας την τάξη με ανοιξιάτικη διάθεση.


 
 

Η Άνοιξη αποτέλεσε και πάλι πηγή έμπνευσης για μαθηματικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες τα παιδιά εξασκήθηκαν στη μέτρηση και την αντιστοίχιση αριθμών, υπολογίζοντας το ύψος των λουλουδιών και καταγράφοντας αποτελέσματα με δημιουργικό τρόπο.


 

Καθώς πλησίαζε η Πρωτομαγιά, η τάξη μας πλημμύρισε από ανοιξιάτικες εικόνες και αρώματα. Τα παιδιά συζήτησαν για το νόημα της ημέρας, βγήκαν στην αυλή, παρατήρησαν τη φύση και συνέλεξαν λουλούδια, τα οποία χρησιμοποίησαν για τη δημιουργία πρωτομαγιάτικων κατασκευών από πηλό. Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή ενισχύθηκε η παρατηρητικότητα, η αισθητηριακή εμπειρία και η δημιουργική έκφραση.





 

Ο Απρίλιος υπήρξε ένας μήνας μετάβασης, γεμάτος εμπειρίες, συζητήσεις και δημιουργικές δράσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.