Α' Τμήμα
Κα Μαρία
Ξεκινήσαμε λοιπόν τον μήνα Νοέμβριο, με τα φρούτα και τα λαχανικα του φθινοπώρου! βρήκαμε ποια είναι, τα αγγίξαμε, τα δοκιμασαμε, τα μυρισαμε, τα γευτηκαμε!
στην συνέχεια, κάναμε το σταυρόλεξό μας και τα ζωγραφισαμε
Το φθινόπωρο μας φέρνει δέντρα με φύλλα που πέφτουν και αλλάζουν χρώμα!
Μάθαμε ενα αινιγμα και το ζωγραφίσαμε
Και επιτέλους, έβρεξε! παρατηρησαμε τον έξω χώρο και ζωγραφίσαμε τι είδαμε
και αφού έβρεξε, ήρθε η ώρα της σποράς και του οργώματος! αφού είδαμε την διαδικασία πως γίνεται, βάλαμε σε χρονική ακολουθία την ιστορία του γεωργού
στην συνέχεια την ζωγραφίσαμε
και στο τέλος φυτέψαμε τους δικους μας σπόρους!
Μιλήσαμε για το Πολυτεχνειο, το ζωγραφίσαμε και καταθέσαμε γαρύφαλλα στο ηρώο!
Διαβάσαμε την πολη που ηθελε να διώξει τον πόλεμο και ζωγραφίσαμε πως φανταζομαστε την Δικτατορία και την Δημοκρατία
Φτιαξαμε το δικό μας ψωμι!
Επισκεφτήκαμε το ελαιουργείο στις Ποταμιες και μαθαμε για το ελαιομαζωμα και το λάδι
Κλείσαμε τον μήνα μας με τα ζώα της χειμερίας νάρκης, διαβάσαμε το παραμύθι το γάντι, ζωγραφισαμε όσα ζωάκια θυμόμασταν,κάναμε χρονική ακολουθία του παραμυθιού και μάθαμε την πρόσθεση αντικειμένων









































































































































