Α΄ Τμήμα
Κα Μαρία-Κα Βίκυ
Εδώ Πολυτεχνείο, εδώ Πολυτεχνείο..
Αυτή την βδομάδα, μιλήσαμε για την γιορτή του Πολυτεχνείου. Αφού είδαμε και παρατηρήσαμε το εποπτικό μας υλικό, καταγράψαμε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την γιορτή αυτή
Στη συνέχεια, είδαμε ενα βιντεο με τα γεγονότα και ακούσαμε το τραγούδι ΄΄ο δρόμος΄΄ και μάθαμε να το τραγουδάμε
Ακούσαμε τα συνθήματα του Πολυτεχνείου, τα φωνάξαμε δυνατά, τα γράψαμε και στο τέλος κάναμε ανασύνθεση των λέξεων
Ακούσαμε το τραγούδι ΄΄τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο΄΄, το μάθαμε και στην συνέχεια το ζωγραφίσαμε αφού πρώτα βρήκαμε τα ποιο σημαντικά στοιχεία του τραγουδιού για να μας βοηθήσουν να την κανουμε
Μαζί και τα δύο τμήματα, διαβάσαμε το παραμύθι, ΄΄ η κυρά Δημοκρατία΄΄, το συζητήσαμε και είπαμε τα συναισθήματα που μας προκάλεσε η Δημοκρατια και η Δικτατορία και στην συνέχεια το ζωγραφίσαμε
Στην συνέχεια φτιάξαμε το Πολυτεχνείο με σχήματα
Κάναμε ομαδική εργασία το τραγουδι και τα δύο τμήματα μαζί.
Παίξαμε κουκλοθεατρο το παραμύθι ΄΄η Ντενεκεδούπολη΄΄ και την παρακολουθησαμε και τα δυο τμήματα.
Στην συνεχεια, βάλαμε τα λουλουδακια μας που φτιαξαμε στο νηπιαγωγειο πάνω στην ομαδική μας μας, ως κατάθεση
Φτιάξαμε το σήμα της ειρηνης..
Τιμή στους ήρωες του Πολυτεχνείου. Κατάθεση στο ηρώο..




