Β' ΤΜΗΜΑ
Κα Ανθή- Κα Εύη
Επέτειος της 25ης Μαρτίου του 1821
Μιλήσαμε για την Εθνική μας γιορτή και είδαμε σχετικά βίντεο.
Παίξαμε ένα γλωσσικό παιχνίδι με την ημερομηνία της επανάστασης.
Μιλήσαμε για τους ήρωες της επαναστάτης και διαλέξαμε δύο ήρωες και τους ζωγραφίσαμε!
Φτιάξαμε τον τσολιά..........
Αφού εστιάσαμε στην σημαία μας και τα χρώματα της κάναμε ένα φύλλο εργασίας!
Με αφορμή έναν κρίνο που
παρουσίασα στα παιδία στην ολομέλεια μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και φτιάξαμε μια ατομική κατασκευή.






.jpg)




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.