Α` Τμήμα
Κα Μαρία-Κα Βίκη
Θεματική ενότητα: Πάσχα
Αλλάξαμε μήνα, μπήκαμε στον Απρίλιο και πριν ξεκινήσουμε την θεματική μας ενότητα για το Πάσχα, αφήσαμε τα μαρτάκια μας στα δέντρα της αυλής για να έρθουν τα χελιδόνια να τα πάρουν και να φτιάξουν τις φωλιές τους!
Ξεκινήσαμε λοιπον να μιλάμε για το Πάσχα! Ρωτήσαμε τα παιδια τι γνωριζουν για το Πάσχα, γράψαμε τις πληροφορίες, βάλαμε τις φωτογραφίες και καναμε την εξακτινωση μας!
Ακουσαμε το ενα γραμμα μια ιστορια, γραψαμε το Π,π, το κυκλώσαμε, βρήκαμε λεξούλες και το κάναμε στο τέλος εργασιουλα
Κάνουμε μαθηματικά, ενώνοντας τους αριθμους
Φτιάχνουμε λαζαράκια!! Να ευχαριστήσουμε τις μαμαδες, κα
Χρυσάνθη και κα Στέλλα για την πολύτιμη βοήθεια τους!!
Κάνουμε μαθηματικά, σειραθέτηση την ιστορία του Πάσχα
Βγήκαμε στο χωριό, όπως κάθε χρόνο για τα κάλαντα του Λαζάρου!
Και κλείσαμε την εβδομάδα μας, με την εκδρομή στο Αρόλιθο!!
Κάναμε μαθηματικά, και ζωγραφίσαμε τόσα αυγά, όσα λεει μέσα στο καλάθι
Βάφουμε παραδοσιακά τα κόκκινα αυγά!
Καλό Πάσχα!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.