Α` Τμήμα
Κα. Μαρία-Κα Βίκη
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά για πρώτες βοήθειες.
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τις πρώτες βοήθειες σε παιδιά στο νηπιαγωγείο! Να ευχαριστήσω πολύ τις εκπαιδευτριες, κα Κατερίνα και κα. Αλεξία που ήρθαν και μας έμαθαν πολύ σημαντικά και χρήσιμα για την καθημερινότητα μας πράγματα, στο πως μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά τον φίλο τους αν του τύχει κάτι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.