Β' ΤΜΗΜΑ
Κα Ανθή- Κα Εύη
3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματική Ενότητα: Τα ζώα συντροφιάς- Εργαστήριο Δεξιοτήτων- Ενεργός Πολίτης
Μέσα από αυτήν την ενότητα τα παιδιά θα μάθουν πώς να φροντίζουν και να αγαπούν τα ζώα. Με αφορμή λοιπόν 2 λούτρινα σκυλάκια που ήρθαν στο σχολείο μας ξεκινήσαμε μια όμορφη κουβεντούλα στην παρεούλα μας για τα ζωάκια ! Έπειτα από έναν καταιγισμό ιδεών, καταγράψαμε σε ένα πίνακα τα ζώα που βλέπουμε στη γειτονιά μας, στο δρόμο προς το σχολείο αλλά και στην ευρύτερη περιοχή. Στη συνέχεια, τα ομαδοποιήσαμε σε οικόσιτα ζώα και σε ζώα συντροφιάς (δεσποζόμενα και αδέσποτα).Το μεγάλο ενδιαφέρον μας ήταν να φανταστούμε ποιο ζώο θα θέλαμε στο σπίτι μας. Έτσι δίνοντας μορφή στις όμορφες σκέψεις μας, αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας ζώο συντροφιάς. Τέλος είδαμε σχετικά βίντεο και κάθε παιδί ζωγράφισε το ζωάκι που έχει στο σπίτι του ή που θα ήθελε να έχει.
Εστιάσαμε στα
ζώα συντροφιάς και μιλήσαμε για τις
σωστές κ τις λάθος συμπεριφορές απέναντι
στα ζώα.
Διαβάσαμε το βιβλίο «ΞΟΥΤ!,
Ζωοφιλία» των Σκαλίδη Ζωής και Τσάμπρα Φωτεινής. Μέσα από τις περιπέτειες του
Ξουτ, συζητήσαμε πώς ένιωθε το αδέσποτος σκυλάκι. Αφού μιλήσαμε για την
σπουδαιότητα των κηδεμόνων έγιναν τα
παιδιά κηδεμόνες στα ¨σκυλάκια¨ που είχαν επισκεφτεί την τάξη μας και αφού
τα φιλοξενήσαμε στην τάξη μας και
τα παιδία τα “ υιοθετούσαν “ ανά
ημέρα έπαιζαν μαζί τους καθώς ήταν
υπεύθυνα γι αυτά! Με αφορμή το παραπάνω παραμύθι τα παιδία ζωγράφισαν τι θα έκανε
ευτυχισμένο το σκυλάκι.
Φτιάξαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου με αυτές τις
συμπεριφορές και στη συνέχεια κάθε παιδί έφτιαξε ένα φύλλο εργασίας με τις σωστές και τις λάθος συμπεριφορές!!
Παίξαμε ένα παιχνίδι για την λεπτή κινητικότητα
χρησιμοποιώντας μανταλάκια, προσπαθήσαμε αφού χωριστήκαμε σε ομάδες να ταΐσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται το σκυλάκι!!






.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.