Α` Τμήμα
Κα Μαρία- Κα Βίκη
Θεματική ενότητα: Απόκριες-Καθαρή Δευτέρα-Σαρακοστή
Την εβδομάδα που μας πέρασε ασχοληθήκαμε με τις Απόκριες, την καθαρή Δευτέρα και την Σαρακοστη. Μάθαμε όλα όσα σημαίνουν οι απόκριες, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας , καθώς και το πώς τις γιορτάζουν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Φτιάξαμε τις μάσκες του γνωστού αποκριάτικου μακεδονικού εθίμου Μπούλες και Γενίτσαροι
Διαβάσαμε το πολύ όμορφο παραμύθι της Ζωρζ Σαρρή: "Ο Αρλεκίνος", συζητήσαμε για τα όμορφα μηνύματα που περνάει και ζωγραφίσαμε τον δικό μας πολύχρωμο αρλεκίνο.
Μεταμφιεστήκαμε για να αλλάξουμε την καθημερινότητα μας!
Βιώσαμε τα έθιμα των Αποκριών μέσα από το θεατρικό παιχνίδι της κας Μαρίας Κοπανάκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.