Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025

 

                                                                         Α` Τμήμα

                                                                Κα Μαρία- Κα Βίκη

Θεματική ενότητα: Απόκριες-Καθαρή Δευτέρα-Σαρακοστή

 Την εβδομάδα που μας πέρασε ασχοληθήκαμε με τις Απόκριες, την  καθαρή Δευτέρα και την Σαρακοστη.  Μάθαμε όλα όσα σημαίνουν οι απόκριες, τα  ήθη και τα έθιμα του τόπου μας , καθώς και το πώς τις γιορτάζουν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού.





Φτιάξαμε τις μάσκες του γνωστού  αποκριάτικου μακεδονικού εθίμου Μπούλες και Γενίτσαροι 











Διαβάσαμε το πολύ όμορφο παραμύθι της Ζωρζ Σαρρή: "Ο Αρλεκίνος", συζητήσαμε για τα όμορφα μηνύματα που περνάει και ζωγραφίσαμε τον δικό μας πολύχρωμο αρλεκίνο.






Ακούσαμε και τραγουδήσαμε τον" Παλιάτσο" και ζωγραφίσαμε τον κλόουν όπως μας αρέσει να είναι, δηλαδή χαρούμενος και χαμογελαστός.





Μεταμφιεστήκαμε για να αλλάξουμε την καθημερινότητα μας!












Βιώσαμε τα έθιμα των Αποκριών μέσα από το θεατρικό παιχνίδι της κας Μαρίας Κοπανάκη.

























Γίναμε Βασιλιάδες και Βασίλισσες!




                         Μάθαμε το γράμμα Τ , τ  βάσει της θεματικής ενότητας :Τσικνοπέμπτη



















 φτιάξαμε τον δικό μας χαρταετό για την Καθαρά Δευτέρα και το τραπέζι της, βάσει του πινακα του Ζωγράφου, Σπύρου Βασιλείου











Μιλήσαμε για την Σαρακοστή και τα φαγητά της, τα ομαδοποιήσαμε σε αυτά που τρώμε και σε αυτά που δεν τρώμε και το κάναμε και ομαδική εργασία αλλά και σε φυλλο εργασιας















Τέλος, φτιάξαμε την κυρα-Σαρακοστή










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.