Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

 Β΄ τμήμα 

Κα Ανθή- κα Εύη

ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!

Ξεκινήσαμε το θέμα μας παρακολουθώντας στον διαδραστικό πίνακα το παραμύθι "Ο Φεγγαροσκεπαστής" και βάλαμε τις εικόνες από το παραμύθι στη σωστή σειρά.



Στη συνέχεια μιλήσαμε για την μέρα και την νύχτα, τον ήλιο και το φεγγάρι και παρακολουθήσαμε ένα βίντεο σχετικό με την εναλλαγή μέρας και νύχτας.


Κάναμε το πείραμα με την υδρόγειο σφαίρα και το φακό για να κατανοήσουν τα παιδιά την εναλλαγή της μέρας με τη νύχτα και ζωγραφίσαμε δραστηριότητες που κάνουμε την μέρα και τη νύχτα.


Με αφορμή τη γη τον ήλιο και το φεγγάρι μιλήσαμε για το ηλιακό μας σύστημα. Παρακολουθήσαμε στον διαδραστικό πίνακα ένα βίντεο του Πίκου πίκου "Ηλιακό σύστημα/ διάστημα". Μάθαμε για τους πλανήτες και τους βάλαμε στη σειρά.




Στη συνέχεια ακούσαμε το τραγούδι "Μια γιορτή στη γειτονιά του ήλιου"... Το μάθαμε και το χορέψαμε αναπαριστώντας κάθε παιδί έναν πλανήτη.



Στο τέλος συζητήσαμε για το πως ταξιδεύουμε  στο διάστημα και φτιάξαμε τη δική μας γωνιά του διαστήματος. Γίναμε αστροναύτες και βγάλαμε φωτογραφίες με το διαστημόπλοιό μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.