Α` Τμήμα
Κα Μαρία-Κα Βίκη
Θεματική ενότητα: 25η Μαρτιου
Αυτη την εβδομάδα αχοληθήκαμε την Ελληνική Επανάσταση. Μιλήσαμε για τα γεγονότα, τους ήρωες, τι έγινε και καναμε την εξακτίνωση μας
Φτιάξαμε την Αμαλία και τον Τσολιά
Κάναμε ανασύνθεση και αντιστοιχιση των γραμμάτων στην σειρά της πρότασης, Ελευθερία ή Θάνατος
Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.