Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

 

ΣΕΙΣΜΟΣ!!!!!ΑΣΚΗΣΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ!!!!

Όπως κάθε χρόνο, και σύμφωνα με την οδηγία του υπουργείου, πραγματοποιήσαμε την Πέμπτη στο νηπιαγωγείο μας άσκηση σεισμού.

Μαζευτήκαμε όλοι μαζί και συζητήσαμε πρώτα με τα παιδιά τι είναι ο σεισμός και τι πρέπει να κάνουμε όταν γίνεται σεισμός. Παρακολουθήσαμε ένα καταπληκτικό βίντεο σχετικά με το σεισμό και μιλήσαμε για το Σακίδιο Έκτακτης Ανάγκης….

Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε την άσκηση σεισμού……










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.