Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024

                                                                Α` ΤΜΗΜΑ

                                                           Κα Μαρία- Κα Βίκυ

Καινούργια εβδομαδα, αλλαγή του μήνα και ήρθε ο Οκτώβριος!

Καλό μήνα!!

Αυτή την βδομάδα, μεσα στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων, του θεματικου κυκλου "ευ ζην - ζω καλύτερα " μιλήσαμε για τον εαυτό μας. τα παιδιά, με αφόρμηση την Δευτέρα, την ερώτηση, πώς νομίζουν οτι ήταν ως μωρά στα χαρακτηριστικά τους, κάναμε την εξακτίνωση μας με τις απαντήσεις τους. Τους ζητήθηκε λοιπόν να κρατανε απο μια φωτογραφία μαζί τους την επόμενη ημέρα, έτσι ώστε να δούμε πως είμασταν ώς μωρα και να δούμε το τότε και το τώρα με ομοιότητες και διαφορές. Αφού τις συζητήσαμε, κάναμε την εργασιούλα μας πως είμασταν μωρά και πώς τώρα.














                                    1/10/2024  Παγκόσμια ημέρα της Γιαγιάς και του Παππού

Τι πιο όμορφο και γλυκό απο ένα προσωπικό δωράκι για τους αγαπημένους μας!!






Συνεχίζοντας για τον εαυτό μας, παρακολουθήσαμε ένα ψηφιακό διδακτικό σενάριο απο την πλατφόρμα του Αισώπου, το οποίο μας παρουσίασε τα στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου: μωρο, παιδι, αντρας, παππούς.
Με την βοήθεια του υπολογιστή, τα παιδιά έπαιξαν το παιχνίδι του σεναρίου ανακαλύπτοντας την σωστή απάντηση σε κάθε ερώτηση και ήρθαν σε επαφή με το ποντίκι και την έννοια, συρε-άφησε.






Αφού εμπέδωσαν τα στάδια, κάναμε σειραθέτηση, βάλαμε δηλ στην σειρά τα στάδια της ανάπτυξης.










4/10/2024
Παγκόσμια ημέρα των Ζώων

Διαβάσαμε το παραμύθι,``οι ουρές δεν είναι για να τις τραβάμε`` και συζητήσαμε τα παιδια για τα ζώα συντροφιάς. Απο τις ερωτησεις που τους κάναμε, φτιαξαμε την εξακτίνωση μας για τα αγαπημένα μας ζωάκια!!


Στην συνέχεια, υιοθετήσαμε απο ένα ζωάκι που αγαπάμε στο κτηνιατρείο μας. Συμπληρώσαμε την καρτέλα του ασθενούς και κάναμε τις απαραίτητες ενέργειες για να το φροντίσουμε.







Στο τέλος, πήραν το παιδιά ένα βραβείο φιλοζωίας και ένα παιχνίδι μνήμης για το σπίτι, για να περνάνε δημιουργικά!!





Το όνομα κάθε παιδιού, έχει νόημα για το ίδιο το παιδί, καθώς αποτελεί την υπογραφή του και είναι συναισθηματικά δεμένο με αυτο, καθώς αντιπροσωπεύει τον εαυτό του. Είναι η πρώτη λέξη που θέλει να πει, να γράψει και να διαβάσει. Γνωρίζοντας λοιπόν πόσο σημαντικό ειναι για εκείνα, κάναμε διάφορα παιχνίδια και κατασκευές, έτσι ώστε να τα βοηθήσουμε να μάθουν να να αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα αλλά και ολόκληρο το ονομα τους. 

Αρχικά, είπαμε το όνομα μας δυνατα, σιγανά, τραγουδιστά. Το χτυπήσαμε στο ταμπουρίνο, και αφου το μετρήσαμε με πηδηματάκια στα στεφάνια, βρήκαμε πόσες συλλαβές έχει το ονομα μας.





 Με την βοήθεια της καρτέλας μας, ψαρέψαμε τα δικά μας γράμματα και συνθέσαμε το ονομά μας.




Τέλος, βοηθήσαμε την καμηλοπάρδαλη να φτιάξει ενα μοναδικό και ξεχωριστο λαιμό, όπως είναι το ονομά μας!








Κλείνοντας την εβδομάδα μας, παρακολούθησαν τα παιδιά του Α` και του Β` τμήματος μαζί, το βιωματικό πρόγραμμα, ``θέτοντας όρια``. Ενα πολυ σημαντικό πρόγραμμα για τα παιδιά, προκειμένου να μάθουν πως να προστατευουν τον εαυτό τους, να μπορούν να μιλήσουν και να μην φοβούνται σε οικεία ενήλικα άτομα εμπιστοσύνης τους αν συμβεί κατι καθώς και οτι ο εαυτό μας και το σώμα μας, μας ανήκουν και κανεις δεν μπορει να μας αγγίξει σε σημεία που απαγορευονται.
 Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην Κα. Μαρία Καράμπελλα, Κοινωνιολόγο, για την αποδοχή του αιτήματος μας να έρθει να το παρουσιάσει! Οι πληροφορίες που αποκομισαν τα παιδιά αλλα και εμείς, είναι σημαντικές!!

Καλό Σαββατοκύριακο!!





































 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.