Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2024

 Β΄ ΤΜΗΜΑ

Κα Ανθή- Κα Εύη

Αυτή την εβδομάδα σε συνέχεια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων  “Ζω καλύτερα -Ευ ζην ”εστιάσαμε στο σώμα μας , στα εξωτερικά αλλά  και εσωτερικά του μέρη και όργανα.

  • Σχεδιάσαμε το σώμα ενός παιδιού μας σε χαρτί του μέτρου και έπειτα τοποθετήσαμε και γράψαμε πάνω του τα μέρη του σώματος.








  • Είδαμε και χορέψαμε το τραγούδι « Κεφάλι, ώμοι, γόνατα και πόδια» και  συζητήσαμε στην ολομέλεια της τάξης μας για το σώμα μας. Ακόμη  είδαμε το εκπαιδευτικό βίντεο Ανθρώπινο σώμα «Η τελειότερη μηχανή»  στην πλατφόρμα «Αίσωπος» που μιλάει για τα  μέρη του




  • Επιπλέον ένα από τα παιδιά φόρεσε μια σακούλα σκουπιδιών πάνω στην οποία τοποθετήσαμε τα εσωτερικά όργανα του σώματος μας.





  • Παρακολουθήσαμε το παραμύθι «Αχ, γιατί να είμαι γάτα!»…Συζητήσαμε με τα παιδιά πόσο σημαντικό είναι  να αγαπάμε και να εκτιμάμε τον εαυτό μας και έπειτα δραματοποιήσαμε το παραμύθι μαζί με τα παιδιά…..








  • Εστιάσαμε επίσης στα οστά μας και στον σκελετό μας παίζοντας με τον «Σκελετούλη μας»!!Προσπαθήσαμε  να αντιγράψουμε με μεγάλη επιτυχία την στάση του σώματός  του την οποία  του δίναμε εμείς  κάθε φορά!






  • Στην συνέχεια φτιάξαμε την δίκια μας ακτινογραφία!


  • Για ανατροφοδότηση  παίξαμε ένα παιχνίδι μνήμης με τα εσωτερικά μας όργανα , έπειτα τα ονοματίσαμε ξανά και ταυτίσαμε τις καρτέλες τους!




Παίξαμε  Έχω 1 και Έχω 2....Ταξινομήσαμε και ομαδοποιήσαμε τα όργανά μας....

  • Ανακαλύψαμε επίσης ότι το σώμα μας μπορεί να παράγει ήχο όπως χτυπώντας τα χέρια, τα δάκτυλα, τα πόδια, τα γόνατα, ήχους με το στόμα, τη γλώσσα….Παίξαμε μουσική λοιπόν με τον πιο εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο χρησιμοποιώντας το σώμα μας ώς μουσικό όργανο. Μάθαμε «Το ελεφαντάκι» του Φοίβου Δεληβοριά με body percussion….




Τέλος στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων  “Ζω καλύτερα -Ευ ζην καθιερώθηκε επίσης από την προηγούμενη Παρασκευή ο Πρωταγωνιστής της τάξης. Κάθε Παρασκευή δηλαδή κληρώνεται ένα παιδί της τάξης μας και γίνεται ο πρωταγωνιστής της ημέρας. Το παιδί παίρνει στο σπίτι του το μαγικό κουτί το οποίο περιέχει μέσα ένα κομμάτι παζλ που καλείται να συμπληρώσει ζωγραφίζοντας. Μέσα στο κουτί επίσης βάζει 3 αγαπημένα του αντικείμενα ή παιχνίδια. Τη Δευτέρα που έρχεται στο σχολείο παρουσιάζει στην ολομέλεια τον εαυτό του και τα παιχνίδια- αντικείμενα. Έτσι σιγά σιγά όταν συμπληρωθούν όλα τα κομμάτια θα φτιάξουμε το παζλ της τάξης μας.  











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.