Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2024

                                                                      Α` Τμήμα

                                                             Κα Μαρια-Κα Βίκυ


Αυτή την εβδομάδα, ξεκινήσαμε να μιλάμε για μια πολύ σημαντική επέτειο της Ελλάδας, την 28η Οκτωβρίου του 1940. Μέσα απο το εποπτικό υλικό που δόθηκε στα παιδιά, συζητήσαμε τα γεγονότα και τους πρωταγωνιστές.


Ακούγαμε τραγούδια εκείνης της εποχής, και προσπαθησαμε να μαθουμε κάποια, καθώς και τον Εθνικό μας Ύμνο.
Φτιάξαμε ένα στεφάνι, και βάλαμε στην σειρά τους αριθμούς για να σχηματιστεί η ημερομηνία της επετείου, αφού το κάναμε πρώτα μαζί με τα παιδιά.








Φτιάξαμε την ελληνική σημαια, και κάναμε πρόβες και τα δυο τμήματα για την παρελαση.







Η παρέλαση μας στο χωριο..
Ζήτω η 28η Οκτωβρίου του 1940!
Ζήτω η Ελλάδα!!












 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.