Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

                                                                         Α` Τμήμα

                                                                Κα Μαρία- Κα Βίκυ

Καλή εβδομάδα!!

`` σε μια ρώγα απο σταφύλι``..

Ξεκινήσαμε αυτή την εβδομάδα να συζητάμε για το σταφύλι. Ζητήσαμε απο τα παιδιά να φέρουν φωτογραφίες για να μάθουμε για αυτο το φρούτο. Είδαμε τις εικόνες και κάναμε ερωτήσεις


αφού μάθαμε αυτά που θέλαμε, κάναμε το σταφύλι. Ρωτήσαμε να μας πουν τι σχήμα τους θυμίζει και εξωτερικα και ο καρπος και αφου το ζωγραφίσαμε αριθμήσαμε τις ρώγες









Εικονόλεξο για την εκμάθηση του τραγουδιού `τσιριτρό΄΄ και στην συνέχεια σχετικό φύλλο εργασίας







Μάθημα γευσιγνωσίας! 
Δοκιμάζω το σταφύλι, πράσινο,κόκκινο,μοβ. Επειτα κάναμε ενα πίνακα διπλής εισόδου για το γλυκό-ξυνό-και αν ή οχι έχει κουκούτσι











Γνωρίσαμε τον Αίσωπο και διαβάσαμε τον μύθο `` η αλεπού και τα σταφύλια``. Με αφορμή αυτόν, βάλαμε τις εικόνες του μύθου στην σειρά 




Το μάθημα γευσιγνωσίας συνεχίζεται! Μυρίζω τα παραγωγά του σταφυλιού, ρακί, κρασί, ξύδι και δοκιμάζω τα γλυκά που μπορουμε να φτιάξουμε απο αυτά, μουστοκούλουρα, μουσταλευριά, γλυκό του κουταλιού και φυσικά τις σταφίδες!! Στην συνέχεια φτιάχνουμε πίνακα διπλής εισοδου για τα γλυκα τι γευση έχουν και τα παραγωγα πως μυρίζουν 
















Και παμε να δουμε πως γίνεται ο μουστος!! και φυσικά τι μας μένουν; τα στράφυλλα!!







Στο τέλος της ημέρας, παιξαμε με τα γράμματα και φτιαξαμε λεξουλες με το θέμα της εβδομάδας!!
καλο σαβατοκύριακο!!

















 


 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.