Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Καλημερα αγαπημένα μας παιδια και καλό μήνα!
Πρωταπριλιά και γελανε τα παιδια σημερα! καινουργια πραγματα για να περασετε δημιουργικά την ημερα σας! εισαστε ετοιμοι? παμε λοιπόν!


Παραμυθι `` η αλεπου και ο κορακας``

https://www.youtube.com/watch?v=SOCJp-9LMWw

Παραμυθι `` ο Πινοκιο``

https://youtu.be/yofOY1Hh6WA

Δυο κλασσικα παραμύθια, που έχουν ηθικό διδαγμα, να μην λέμε ψεματα!

Οσα παιδια θέλετε, μπορειτε να ζωγραφισετε ποιο παραμύθι σας αρεσε περισσοτερο, και να μας στειλετε την ζωγραφια σας στο mail μας!! Και για να ειναι και ποιο δημιουργική η ζωγραφιά σας, σας βάζουμε και ενα τραγουδακι να το ακουτε την ωρα που θα ζωγραφιζετε, για μεγαλυτερη εμπνευση!!

https://www.youtube.com/watch?v=5q9H2cd36RU

Kαλή σας ακροαση!!! ☺❤














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.