Καλημερα παιδια!!! τι ωραια ημερα σήμερα! Φτασαμε στην Παρασκευή, και κλείνουμε αυτη την εβδομαδα με καινουργια ακομη πιο δημιουργικα πραγματα!! ειστε ετοιμοι? παμε!!!
Ας διαβασουμε ενα παραμυθι, μια χαριτωμένη πασχαλινή ιστορία! Τα ζώα του δάσους πληροφορούνται ότι το ξωκκλήσι του χωριού κινδυνεύει να γκρεμιστεί. Η φθορά του χρόνου είναι μεγάλη, μα οι ζημιές από την απροσεξία τους, που έβρισκαν εκεί καταφύγιο, είναι ακόμα μεγαλύτερες. Τώρα τα ζώα του δάσους το μετάνιωσαν και θέλουν να επανορθώσουν. Το εκκλησάκι πρέπει να ξαναγίνει όμορφο και να λειτουργήσει πάλι! Οι άγιες μέρες του Πάσχα πλησιάζουν! Άραγε θα βρουν κάποιον τρόπο για να δράσουν; Θα καταφέρουν να έχουν έτοιμο το ξωκκλήσι για να πανηγυρίσουν εκεί την Ανάσταση του Χριστού μας;
https://youtu.be/m5e8lIBYxwU
Οταν το διαβάσετε, μπορειτε να ζωγραφίσετε το σημαντικο μηνυμα που μας δίνει? Για να δουμε τι θα φτιαξετε!! περιμενουμε ολων τις ιδεες!!
Και μιας και ειμαστε σε πασχαλινο κλιμα, παμε να ακουσουμε ενα τραγουδι για την πασχαλια?
https://youtu.be/Iw7iPIeGMbo
και τι πιο ωραιο υστερα απο ολα αυτα, να παιξουμε ενα παιχνιδι!!! τα υλικα ειναι απλα!!
Παμε να δουμε!!
Με χρωματιστο χαρτι, φτιαξτε πασχαλινα αυγα και κοψτε τα υστερα στην μεση. φτιαξτε στο πανω μερος του αυγου τελειτσες απο το 1 εως το 10 ενω στο κατω μερος του αυγου τον αντιστοιχο αριθμο. υστερα ανακατεψτε τα, και προσπαθηστε να τα αντιστοιχισετε, το σωστο δηλ πανω μερος του αυγου με το κατω! σας στελνω μια φωτογραφια για να το καταλαβετε καλυτερα!!Καλη σας επιτυχια!!!

Να περασετε ενα τελειο σαββατοκυριακο!!
σας φιλουμε!!
Ας διαβασουμε ενα παραμυθι, μια χαριτωμένη πασχαλινή ιστορία! Τα ζώα του δάσους πληροφορούνται ότι το ξωκκλήσι του χωριού κινδυνεύει να γκρεμιστεί. Η φθορά του χρόνου είναι μεγάλη, μα οι ζημιές από την απροσεξία τους, που έβρισκαν εκεί καταφύγιο, είναι ακόμα μεγαλύτερες. Τώρα τα ζώα του δάσους το μετάνιωσαν και θέλουν να επανορθώσουν. Το εκκλησάκι πρέπει να ξαναγίνει όμορφο και να λειτουργήσει πάλι! Οι άγιες μέρες του Πάσχα πλησιάζουν! Άραγε θα βρουν κάποιον τρόπο για να δράσουν; Θα καταφέρουν να έχουν έτοιμο το ξωκκλήσι για να πανηγυρίσουν εκεί την Ανάσταση του Χριστού μας;
https://youtu.be/m5e8lIBYxwU
Οταν το διαβάσετε, μπορειτε να ζωγραφίσετε το σημαντικο μηνυμα που μας δίνει? Για να δουμε τι θα φτιαξετε!! περιμενουμε ολων τις ιδεες!!
Και μιας και ειμαστε σε πασχαλινο κλιμα, παμε να ακουσουμε ενα τραγουδι για την πασχαλια?
https://youtu.be/Iw7iPIeGMbo
και τι πιο ωραιο υστερα απο ολα αυτα, να παιξουμε ενα παιχνιδι!!! τα υλικα ειναι απλα!!
Παμε να δουμε!!
Με χρωματιστο χαρτι, φτιαξτε πασχαλινα αυγα και κοψτε τα υστερα στην μεση. φτιαξτε στο πανω μερος του αυγου τελειτσες απο το 1 εως το 10 ενω στο κατω μερος του αυγου τον αντιστοιχο αριθμο. υστερα ανακατεψτε τα, και προσπαθηστε να τα αντιστοιχισετε, το σωστο δηλ πανω μερος του αυγου με το κατω! σας στελνω μια φωτογραφια για να το καταλαβετε καλυτερα!!Καλη σας επιτυχια!!!
Να περασετε ενα τελειο σαββατοκυριακο!!
σας φιλουμε!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.