Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Αγαπημενα μας παιδια καλημερα!! τελευταια μερα σημερα, για να ξεκουραστειτε τις υπολοιπες ημερες του Πασχα και να επιστρεψουμε ξανα πιο δυναμικοι, απο την Τριτη του Πασχα και μετα!
Θα σας δωσουμε μερικες ωραιες ιδεες που μπορειτε να κανετε ολες αυτες τις ημερες για να ειναι ξεκουραστες, χαλαρες, και με πολυ γελιο!!  😁

                                                                           εικονα 1η


                                                                   εικονα 2η


                                                                       εικονα 3η



εικονα 4η



Σας ευχομαστε να περασετε ενα χαρουμενο, υγιες και δημιουργικο Πασχα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.