Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Καλημερα παιδια!!! ωραια μερα σημερα και μπορουμε να την απολαυσουμε απο το σπιτι μας!!

Το ταξιδι του ήλιου

https://www.youtube.com/watch?v=hYyhoQyGNzw

Παραμυθι ``ο φεγγαροσκεπαστης``

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip48/Default.html

Ακουγοντας το παραμυθι, μπορειτε να συζητησετε τι σας αρεσε πιο πολυ με την μαμα και τον μπαμπα και στην συνεχεια να ζωγραφισετε την αγαπημενη σας εικονα και να μας την στειλετε στο mail μας!
Καλη σας ηλιολουστη ημερα!! ❤

https://www.youtube.com/watch?v=URN0ZMufAp4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.