Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Αγαπημένα μας παιδια, Χριστός Ανέστη! πως περασατε τις ημέρες των διακοπών του Πάσχα? αφηστε μην μας πειτε! μεχρι εδω φτάνουν τα γέλια και οι φωνες σας απο την πολύ χαρα!! αντε μπράβο που περνάτε τέλεια!!
Και για να συνεχισουμε σε αυτο το ωραιο κλίμα, μιας και ο καιρος μας βοηθαει, τι καλυτερο απο το να ακουσουμε μουσική!!
Μαθαινω και παιζω με τον Vivaldi!!  Δύο δραστηριότητες ενεργητικής ακρόασης, με βάση το πρώτο μέρος του κοντσέρτου σε Μι μείζονα (Άνοιξη) του Antonio Vivaldi. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η σύνδεση της μουσικής με τον λόγο και την εικόνα, καθώς και η εξάσκηση της μουσικής μνήμης.

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10741

Μέσω των προτεινόμενων δραστηριοτήτων, δίνεται η δυνατότητα αφενός να αντιστοιχίσετε τα διαφορετικά μουσικά θέματα που χρησιμοποιεί ο συνθέτης με τις σκηνές που περιγράφει και αφετέρου να τοποθετήσετε τα διαφορετικά αυτά μουσικά θέματα με τη σειρά που τα ακούν, οπτικοποιώντας τη μουσική. Οι δραστηριότητες συνοδεύονται από σύντομες πληροφορίες για τον Vivaldi και το έργο του, καθώς και από γλωσσάρι επεξήγησης των επιμέρους μουσικών όρων. 

Στην συνεχεια, μπορειτε να δειτε τους παρακατω πινακες που σχετιζονται με την Ανοιξη με θεμα: 

``Η άνοιξη μέσα από τα μάτια των ζωγράφων``. παρακολουθειστε το βίντεο με πίνακες ζωγραφικής με θέμα την άνοιξη γνωστών ζωγράφων και συζητηστε μετα με την μαμα και τον μπαμπα για το τι ειδατε, τα χρώματα, τις εικόνες και τι σας αρεσε.



Μπορειτε να ζωγραφισετε και εσεις εναν ανοιξιατικο πινακα? Βάλτε μπολικη φαντασια και χρωμα και δημιουργηστε! Περιμενουμε με ανυπομονησια τις δημουργιες σας!!

Να περασετε τελεια!!!  💕

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.