Πέμπτη 23 Απριλίου 2026

                                                                        Α` Τμήμα

                                                                    Κυρια Μαρια


Θεματική ενότητα, το Πασχα

Ξεκινησαμε να μιλαμε για το Πασχα, φτιαχνοντας την Κυρα Σαρακοστή με οσπρια





Ειδαμε εποπτικο υλικο για το Πασχα και συζητησαμε για το την εορτη αυτη. Στην συνεχεια, παρακολουθησαμε σε βιντεο την Σταυρωση του χριστου, την ανασταση του Λαζαρου και τα εθιμα του Πασχα και μιλησαμε για να καταλαβουμε τι εγινε. Στην εκδρομήμας στον Αρολιθο, ειδαμε καικαταλαβαμε όλα ειπαμε στην τάξη για το Πασχα












Επισκεφτηκαμε το ΚΗΦΗ Χερσονησου και μας εμαθαν ο κυριες για τα Βαγια ,φτιαξαμε μαζι τους, μαθαμε ιστοριες του χωριου και φτιαξαμε πασχαλινα τσουρεκακια!!









Πηγαμε στην εκκλησια και μας μιλησε ο Πατερ για το Πασχα και για το εργο του Χριστου, Μας μοιρασε στο τελος και Βαγια





Βαψαμε τα πασχαλινα αυγα






Τέλος, ηρθαν απο την παιδαγωγικη ομαδα θεατρου κρητης, να μας παρουσιασουν μια πασχαλινη δραση
για τα παιδια




Καλο Πασχα!





 


























































 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.