Πέμπτη 23 Απριλίου 2026

                                                                         Α` Τμήμα

                                                                      Κυρια Μαρία


Θεματικη ενοτητα: 25η Μαρτιου


Ξεκινήσαμε να μιλάμε για την Εθνική μας εορτη με τα γεγονότα που έγιναν τοτε και ειδαμε το φωτογραφικο μας υλικο. Φτιαξαμε και τον τσολιά μας


καναμε μαθηματικα μετρωντας ποσα ειναι τα αντικειμενα



Μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμο της Θεοτοκου και τον αποδωσαμε με βιτρο



Διαβασαμε το παραμυθι τα ελληνακια και ζωγραφισαμε το τελος του παραμυθιου




καναμε  την καταθεση στεφανου στο ηρωο του χωριου και ειπαμε τα τραγουδια μας!

                                                Και του χρονου! Ζητω η 25η Μαρτιου!!







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.