Α` Τμήμα
Κα Μαρία
Απόκριες και καρναβαλι!!
Ξεκινήσαμε την θεματική μας ενότητα, αποκριες, βλέποντας φωτογραφίες απο τα πιο γνωστά καρναβαλια, ειδαμε τα βιντεο καθε πολης και διαλέξαμε σε ποιο θα θέλαμε να συμμετέχουμε!!
ειδαμε τα εθιμα των Αποκρεων και φτιαξαμε καποια απο αυτα, όπως τις Μπουλες και τους Γενιτσαρους καθως και το γαιτανακι
Φτιαξαμε εναν mobile κλοουν
Διαβασαμε το ``καρναβαλι των ζωων``, ακουσαμε την μουσικη του παραμυθιου για να καταλαβουμε πως κινειται το καθε ζωο και το καναμε παιχνιδι ρόλων στην αυλή όλοι μαζί!
Στην συνέχεια, το ζωγραφίσαμε
Κλεισαμε με το αποκριατικο μας παρτι!!
Και του χρόνου!!







































Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.