Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024

                                                                             Α` ΤΜΗΜΑ

                                                                        Κα Μαρία-Κα Βίκυ

Συνεχίσαμε και αυτή την εβδομάδα για την ελιά! Κάναμε τα πειράματα μας και ανακατέψαμε λάδι και νερό, κάνοντας υποθέσεις για το τι θα γίνει αν τα βάλουμε όλα μαζί...


έτσι διαπιστώσαμε ότι το λάδι με το νερό δεν αναμειγνύονται, και το λάδι πάει πάνω.
Στο επόμενο μας πείραμα, ρίξαμε λίγο λάδι και νερό σε δύο χαρτοπετσέτες και υποθέσαμε ποια θα στεγνώσει πρώτα..







Κάναμε μαθηματικα, αντιστοίχιση αριθμού και ελιας






Εκδρομή και των δύο τμημάτων στο ελαιουργείο στις Ποταμιές, Βόρεια Πεδιάδα. Ευχαριστούμε πολυ την Κα Μαρία για την φιλοξενία!!































Θεατρικό παιχνίδι για την ελιά για τα παιδιά μας!! Ευχαριστούμε πολύ την Κα Μαρία Κοπανάκη για την ωραία της εκτέλεση και δημιουργία!!






























  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.