Α` Τμήμα
Κα Μαρία -Κα Βίκη
Θεματική ενότητα: Χειμώνας
Αλλαγή του μήνα μας! Δεκέμβριος ο καινούριος μας μήνας και συζητάμε τα χαρακτηριστικά του!Αλλαγή εποχής, αλλαγή ρούχων, γιορτή των Χριστουγέννων και πολλά άλλα. Στην συνέχεια, κάναμε επανάληψη τους μήνες του φθινοπώρου και ακούσαμε και το τραγούδι του για να τους ξαναθυμηθούμε. Κάναμε την εργασία μας για τα παιδιά του Φθινοπώρου, σύμφωνα με το τραγούδι που ακούσαμε.
Συζητάμε για τον χειμώνα λοιπόν, και ζητήσαμε απο τα παιδιά να σηκωθούν και να περιγράψουν τον εαυτό τους, πως είναι ντυμένα για να κατανοήσουμε τα χειμωνιάτικα ρούχα. Στην συνέχεια, κάναμε εργασία τον εαυτό μας, ντυμένους τον χειμώνα!
Συζητήσαμε για την γέννηση του Χριστού, διαβάσαμε παραμύθι και είδαμε βίντεο την ιστορία της γέννησης. Στην συνέχεια, κάναμε την εργασία μας, σειροθέτηση την γέννηση του Χριστού και αριθμήσαμε τις εικόνες.
Παρακολουθήσαμε και τα δύο τμήματα την θεατρική παράσταση,``Ποπλίνο, το ξωτικό του τυπογραφείου`` και μάθαμε μέσα απο αυτο της διαδικασία της τυπογραφίας, πως φτιάχνεται και ολοκληρώνεται ένα βιβλίο, με χριστουγεννιάτικο τρόπο! Με το τέλος της παράστασης, πήραμε και το δώρο μας, το παραμύθι της παράστασης ως δώρο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.