Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024

                                                                                Α` ΤΜΗΜΑ

                                                                          Κα Μαρία-Κα Βίκυ

Ντίλι, ντίλι το καντίλι..

Αυτη την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με την ελιά. Ρωτήσαμε τα παιδιά να μας πουν τι γνωρίζουν για το δεντρο αυτό αρχικά, γράψαμε τις πληροφορίες που μας είπαν και στην συνέχεια είδαμε τις φωτογραφίες που βάλαμε γύρω απο την σύζητηση που κάναμε. Ετσι, εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μας.


Μάθαμε το τραγούδι ντίλι, ντίλ το καντηλι με την βοήθεια του εικονόλεξου


Εμπλουτίσαμε το λεξιλογιο μας σχετικά με την ελιά μέσα απο το παιχνίδι σύνθετων λέξεων


Παρακολουθήσαμε βίντεο για το ελιομάζωμα και το ελαιοτριβείο. Είδαμε την διαδικασία απο την ελιά στο λάδι και στην συνέχεια κάναμε σύζητηση για το τρόπο και τον κόπο των ανθρώπων για αυτή την διαδικασία και κατα πόσο είναι ευκολο ή όχι. Βάλαμε τις εικόνες του λιομαζώματος στην σωστή σειρά.







Επειτα, μάθαμε το μύθο της Αθηνάς για την θεά Αθηνά και τον ρόλο της στην ονομασία της πόλης. Διαβάσαμε παραμύθι με την ελληνική μυθολογία. Βγήκαμε στην αυλή και αναπαραστήσαμε το λιομάζωμα!













Κάναμε σειραθέτηση την διαδικασία του ελαιοτριβείου












Εικαστικά και ελιά: φτιάξαμε τις δικές μας ελιές με την παλάμη μας, γκοφρέ μπαλίτσες και φύλλα ελιας



























































     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.