Β΄ ΤΜΗΜΑ
Κα Ανθή- Κα Εύη
Η ΕΛΙΑ
Ένα σημαντικό στοιχείο της μεσογειακής μας διατροφής είναι και το ελαιόλαδο. Αφού
μιλήσαμε για τη διατροφική του αξία και τα οφέλη γεννήθηκε το ερώτημα από που
προέρχεται το ελαιόλαδο και πως παράγεται…. Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για την
Ελιά και την παραγωγή λαδιού.
Ζητήσαμε από τα παιδιά και μας έφεραν ελιές και τα παράγωγά της
και τα παρουσίασαν στην ολομέλεια!
Προσεγγίσαμε τα στάδια παραγωγής του λαδιού και κάναμε ένα φύλλο εργασίας!
Φτιάξαμε τη δική μας ελιά!
Ακούσαμε και μάθαμε το τραγούδι “Ντίλι ντίλι”!
και παίξαμε ένα παιχνίδι σειροθέτησης με το εικονόλεξο του
τραγουδιού!
Κάναμε ένα φύλο εργασίας με την ελιά!
Προσεγγίσαμε το γράμμα “Εε” με ποικίλους τρόπους και συμπληρώσαμε
ένα φύλλο εργασίας!
Παρακολουθήσαμε το μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα «Η Μάχη
για την Αθήνα».
Παιχνίδι Μαθηματικών: Ρίξε το ζάρι και βάλε στο πιάτο τόσες
ελιές όσες δείχνει το Ζάρι….
Στο τέλος μιλήσαμε και για τη χρησιμότητα του λαδιού ότι
πέρα από τη διατροφική του αξία παλιά το χρησιμοποιούσαν και για φωτισμό.
Μαζευτήκαμε τα παιδιά από το Α΄και Β΄ τμήμα και όλοι μαζί κάναμε το πείραμα με
το λάδι και το νερό και ανάψαμε το δικό μας καντήλι …..


.jpg)

.jpg)





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.