Α` ΤΜΗΜΑ
Κα Μαρία-Κα Βίκυ
Αυτή την βδομάδα, συνεχίζουμε το εργαστήριο δεξιοτήτων με το σώμα μου-ο εαυτός μου και εξερευνούμε το σώμα μας, εσωτερικά αυτή την φορά! Παρατηρούμε το εποπτικό υλικό, αντλούμε πληροφορίες απο τις απαντησεις των παιδιών, και καταγράφουμε τα στοιχεία
Επειτα, παρακολουθούμε το διαδραστικό σεμινάριο απο τον Αίσωπο, και παίζουμε το παιχνίδι των ερωτήσεων στον υπολογιστή
Στην συνέχεια, φτιάχνουμε το σώμα μας εσωτερικα, βάζοντας τα όργανα στην θέση τους αφού το κάνουμε πρώτα μαζί με τα παιδιά ομαδικά
Τα παιδιά, τα εντυπωσίασε η καρδιά και οι πνευμονες, και θέλανε να ξαναδούμε βίντεο για αυτά τα δύο όργανα, μιας και είπαμε οτι είναι απο τα πιο σημαντικά! Έτσι, παρακολουθήσαμε ένα ακομη βίντεο για τα όργανα αυτά και στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι, ανέπνευσε βαθιά, πήδα ψηλά! Βάλαμε τα παιδιά να ξαπλώσουν στο πάτωμα και να παρουν βαθιά αναπνοή και να εκπνέυσουν μετά για να δουμε την κίνηση των πνευμόνων και μετά, μετρούσαμε μέχρι το 10 χοροπηδώντας στο ίδιο σημείο ψηλά, για να δουμε την καρδιά πως είναι σε ηρεμία και πώς όταν κινηθούμε γρήγορα!
Τα κόκκαλα μας, κρατάνε το σώμα για να μην πέσουμε! Φτιάξαμε λοιπόν, τον σκελετούλη μας κάνοντας τον ανασύνθεση πρώτα μαζί και μετά ο καθένας χωριστα! Στο ψυχοκινητικό παιχνίδι, κάνω την στάση του σκελετούλη, γελάσαμε πολύ!!
Η κατασκευή μας για τους πνεύμονες, ήταν οτι καλύτερο για να κλείσουμε αυτή την εβδομάδα!
Καλο σαββατοκύριακο!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.