Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

 Β΄ ΤΜΗΜΑ

Κα Ανθή- Κα Εύη

Ξεκινήσαμε  την εβδομάδα μας μιλώντας για την επέτειο του Πολυτεχνείου και παρακολουθήσαμε ένα βίντεο σχετικά με αυτό.


Ζωγραφίσαμε, κόψαμε και κολλήσαμε για να φτιάξαμε το δικό μας Πολυτεχνείο!


Ακούσαμε και μάθαμε το τραγούδι “Τα παιδία ζωγραφίζουν στον τοίχο”!

Ζωγραφίσαμε μαζί με το Α΄ Τμήμα ομαδικά τον δικό μας τοίχο!

Διαβάσαμε το παραμύθι “Η κυρά Δημοκρατία” και ζωγραφίσαμε την κυρά Δημοκρατία και την κυρά Διδακτορία!


Φτιάξαμε μια κατασκευή με το σύμβολο της ειρήνης !




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.