Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2024

 Β΄ΤΜΗΜΑ

Κα Ανθή - Κα Εύη

Συνεχίσαμε και αυτή την εβδομάδα με τη “σπορά”!

Αφού μιλήσαμε για τα στάδια ανάπτυξης των σπόρων-φυτών , είδαμε ένα σχετικό βίντεο και κάναμε ένα φύλλο εργασίας με σειροθέτηση και ζωγραφική την ανάπτυξη του σπόρου!


Παρουσίασαμε στην ολομέλεια σπόρους, τους παρατηρήσαμε και τους συγκρίναμε!

Φτιάξαμε τα βαζάκια με τους σπόρους μας  και τα παιδιά έγραψαν τα ονόματα τους!!


Φτιάξαμε μια κατασκευή σκιάχτρου μέσα στο οποίο θα  φυτέψουμε σπόρους.

Έπειτα  επιλέξαμε τις φακές για να φυτέψουμε στα σκιάχτρα μας. 

Βάλαμε φακές και βαμβάκι  στα “σκίακτρα ” μας, τις ποτίσαμε και παρακολουθήσαμε την ανάπτυξη τους !!!!


 Επίσης φτιάξαμε ένα καλαμπόκι χρησιμοποιώντας τις παλάμες μας!!


Ώρα για μαθηματικά!!Βάλαμε τόσους σπόρους σε κάθε γλάστρα όσους μας έλεγε ο αριθμός!


Ταυτόχρονα με την σπορά παρακολουθήσαμε στον βιντεοπροβολέα το παραμύθι «Άουτς!». Μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν το φθινόπωρο σε Χειμερία Νάρκη και κάναμε κάποιες δραστηριότητες σχετικές με το παραμύθι…. Βάλαμε στη σειρά τα αντικείμενα που έπεσαν πάνω στον σκαντζόχοιρο και τα ζώα που συνάντησε για να  τον βοηθήσουν…..





Στη συνέχεια φτιάξαμε ένα ομαδικό κολάζ με τα φύλλα που μάζεψαν και έφεραν τα παιδιά στο σχολείο….


Μάθαμε τη φωνούλα Φφ του Φθινοπώρου…Την περπατήσαμε στο πάτωμα, την γράψαμε με το δάκτυλο, τον αγκώνα και το πόδι. Γράψαμε στον πίνακα λέξεις που αρχίζουν από Φφ αλλά και την φωνούλα Φφ…Στο τέλος κάναμε ένα φύλλο εργασίας με την Φωνούλα Φφ….






Μιλήσαμε για τα φρούτα του Φθινοπώρου τα παρατηρήσαμε, τα πιάσαμε, κλείσαμε τα μάτια και μαντέψαμε από την υφή ποιο φρούτο κρατάει ο καθένας και στο τέλος τα δοκιμάσαμε….













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.