Α` Τμήμα
Κα Μαρια-Κα Βικυ
Ο γεωργός παει στον αγρο, πρωί σαν ξημερώσει..
Αυτή την βδομάδα ασχολούμαστε με το όργωμα και την σπορά. Αφού παρατηρήσαμε τις εικόνες και συζητήσαμε τι βλέπουμε, καταγράψαμε τις απαντήσεις μας. Στην συνέχεια, βάλαμε στην σειρά τις εικόνες για να δούμε την διαδικασία, και να θυμόμαστε τις λέξεις, οργώνω, σπέρνω, ποτίζω.
Αφού βάλαμε τις εικόνες στην σειρά, το κάναμε και στην εργασία μας σε τρεις στήλες
Παρακολουθήσαμε εικόνες απο το όργωμα, την σπορά και το θέρος απο τα παλιά τα χρόνια και αφου συζητήσαμε για τις διαφορές του τότε και του σήμερα, φτιάξαμε ένα πίνακα με δύο στήλες, το τότε και το σήμερα
Ακούσαμε το τραγούδι του γεωργού, το είδαμε, και στην συνέχεια το κάναμε αναπαράσταση
Διαβάσαμε το παραμύθι`` η κόκκινη κοτούλα`` της Ζωρζ Σαρρή και κάναμε στην συνέχεια την ζωγραφική του παραμυθιου.
Επίσης, φτιάξαμε έναν πίνακα με όλα όσα χρειάζεται ένας σπόρος για να γίνει φυτό!
Κάναμε σειραθέτηση το τραγούδι του γεωργού που το είχαμε εικονόλεξο και στην συνέχεια ζωγραφίσαμε οτι μας άρεσε απο το τραγούδι!
Χωρίζουμε τους καρπούς στα βαζάκια, σε ομάδες παιδιών και γράφουμε τους καρπούς
Ο κύκλος ζωής του σπόρου.. Βλέπουμε τα στάδια ανάπτυξης και τα συζητάμε. Στην συνέχεια, κάνουμε σχετική εργασία ζωγραφίζοντας τα.
Σπορά στα κεσεδάκια μας!
Κλείσαμε την εβδομάδα φτιάχνοντας ψωμί και τα δύο τμήματα μαζί! να ευχαριστήσουμε την Κα Ζέτα και την Κα Μακρίνα για την προσφορά τους να έρθουν για βοήθεια. Περάσαμε υπέροχα! το ψωμί που ζυμώθηκε απο τα χερακια των παιδιών, είναι φτιαγμένο με πολύ αγάπη και γι αυτο και ειναι νόστιμα!!
Και βέβαια, ως μικροί επιστήμονες, δεν ξεχάσαμε να κάνουμε την καταγραφη της εξέλιξης του σπόρου στο φύτεμα. Η παρατήρηση γίνεται ανα βδομαδα και διαρκεί τέσσερις. Ποια φύτρωσαν, ποια όχι και γιατι?






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.