Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Αγαπημενα μας παιδια, γεια σας! πως ειστε, πως περνατε? να περνατε τελεια θελουμε! παμε να κανουμε ακομη πιο τελεια την ημερα μας?
Ας ακουσουμε μια πολυ σημαντικη ιστορια,  την περιπετεια του Βικτωρα!

https://youtu.be/d0DSvwsM12c

Μπορειτε να συζητησετε με την μαμα και με τον μπαμπα στην συνεχεια, τι καταλαβατε απο την ιστορια αυτη, μεσα απο ερωτησεις που θα σας κανουν.
Παμε να ακουσουμε τωρα ενα τραγουδι που μας κανει ολη την ημερα τελεια??
μπορειτε να το μαθετε να το λετε καθε μερα!

https://youtu.be/8KPlKwKrKko

Ζωγραφιστε οτι εικονα σας δημιουργειτε απο το τραγουδι και να μας την στειλετε για να γινει ολη μας η ημερα, περα ως περα, τελεια!!

Σας στελνουμε φιλακια πολλα πολλα!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.