Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Καλησπερα αγαπημενα μας παιδια!!! πως περασατε την Πρωτομαγια? ειμαστε σιγουρες πως ήταν τελεια η μερα σας!! Μας στειλατε φωτογραφιες και ειδαμε τα ωραια σας μπουκετα που φτιαξατε! Αντε και του χρονου με υγεια! ☺
Ας δουμε ομως, μιας και ειχαμε Πρωτομαγια, τι έθιμα εχουμε για εκεινη την ημερα?

https://www.slideshare.net/parkouk/ss-12750352

Παμε να φτιαξουμε τωρα ενα ωραιο παζλ? το ηλιοτροπιο του Van Gogh...

https://puzzlefactory.pl/el/puzzle/paichnidi/louloudia/108700-%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%B9%CE%B1

Μολις τελειωσουμε το παζλ, ας ακουσουμε και ενα ωραιο τραγουδι. Φοίβος Δεληβοριάς - Το Δέντρο από το δίσκο 'Η επιστροφή του τεμπέλη δράκου'

https://youtu.be/0IKCSxKcDao

Μπορειτε να ζωγραφισετε και εσεις ενα δεντρο, με οτι στοιχεια θελετε επανω απο αυτα που ακουσατε στο τραγουδι και να μας το στειλετε!!
Και για το κλεισιμο, άλλο ενα παζλ, για να ειναι γεματη μυρωδιες και χρωμα η μερα μας!

https://puzzlefactory.pl/el/puzzle/paichnidi/gia-paidia/228261-%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%82

Καλη σας συνεχεια!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.