Καλημερα σας παιδια!! συννεφιες σημερα, εβαλε και λιγο δροσερο αερακι! μην αρχισουν απο τωρα βεβαια και οι ζεστες οι πολλες, γιατι ολο το καλοκαιρι τι θα κανουμε? παμε να συνεχισουμε εμεις ομως τις ωραιες μας ιδεες που σας βαζουμε για τα σχηματα!!
Φτιαξτε και εσεις εναν πινακα του Μοντριαν με χρωματα οπως τα δικα του! ειναι πολυ ευκολο και ομως τοσο δημιουργικο!
Παμε να δουμε και ενα βιντεο με τον φοβερο αυτο ζωγραφο και τους πινακες του?
Στειλτε μας τις ζωγραφιες σας!!
καλη σας ημερα!!
ΠΗΓΕΣ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ, SAFE YOUTUBE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.