Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Καλημερα παιδια!! πως ειστε ? καθε μερα και μια ωραια μερα!! παμε να συνεχισουμε τα σχηματα?

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-3130

Μπορειτε να φτιαξετε και εσεις πολλα σχηματα με διαφορα χρωματα και να μας τα στειλετε!!

Καλη σας διασκεδαση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.