Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2026

 

Και φετος, με την προσπάθεια του νηπιαγωγειου μας, καταφέραμε να συνεισφερουμε για την πραγματοποιηση μια ευχης και ειμαστε περηφανοι γι αυτο!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.